Gå til innhold

Finnes det et sted man kan kjøpe billige BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Lindex er så dyrt og samtidig dårlig kvalitet. Det er dyrt med 350-400 kr for en BH. Eller synes dere prisene på Lindex er bra? 

Anonymkode: 063cf...f5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle til å foreslå Lindex 😅 Synes ikke de koster så mye. Men jeg savner bredere stropper. De har brede stropper på noen som tipper 80-85 rundt men jeg bruker 75 og da er plutselig stroppene kjempetynne. Ubehagelig. 

Anonymkode: b101e...0ae

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bonprix og Zalando? 😊

• Liker 3
Skrevet

Jeg handler mest fra cubus,når de har salg.

De har ofte 50-70% på undertøy.

Liker best slike push-up bher.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Bonprix. 

Anonymkode: aa3d5...361

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sparkjøp

Anonymkode: e6a94...1ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 19.56):

Synes Lindex er så dyrt og samtidig dårlig kvalitet. Det er dyrt med 350-400 kr for en BH. Eller synes dere prisene på Lindex er bra? 

Anonymkode: 063cf...f5b

Jeg synes det er en rimelig bh. Husk at du må ha en bh som sitter godt, ellers er det ikke bra for kroppen eller for hvordan overdeler sitter på deg. 

Anonymkode: 2d23c...fae

• Liker 1
Skrevet

Billige bher er som regel dårlige bher. Går fort i stykker i motsetning til et kvalitetsmerke som varer i mange år.

Anonymkode: f4bfd...965

• Liker 3
Skrevet

Cubus har ofte salg på undertøy. 

Anonymkode: 740b4...be0

Skrevet

Har sluttet å bruke billige BHer, det er for dårlig kvalitet.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Zalando eller Underverker pleier å være greit — så lenge de har salg! Brastop er en britisk nettside hvor jeg handler mesteparten av mine bh-er, men da må jeg betale mye i toll, så de ender opp med å koste en del selv om den originale prisen er lav (kanskje 20£ om jeg er heldig). Brastop har veldig bra utvalg, da. Båndstørrelser fra 60 til 110, og skålstørrelser fra D til O. (28-48, D-K i britiske størrelser.)

Jeg anbefaler alle å sjekke størrelsen sin med ABraThatFits før man handler, siden det er vanlig å bruke en helt annen størrelse enn hva man egentlig trenger. Mange butikker vil at jeg skal bruke 80D, men jeg bruker 70I eller 75H! https://www.abrathatfits.org/calculator.php.

• Liker 1
Skrevet
linnlikesbras skrev (På 13.9.2023 den 2.39):

Zalando eller Underverker pleier å være greit — så lenge de har salg! Brastop er en britisk nettside hvor jeg handler mesteparten av mine bh-er, men da må jeg betale mye i toll, så de ender opp med å koste en del selv om den originale prisen er lav (kanskje 20£ om jeg er heldig). Brastop har veldig bra utvalg, da. Båndstørrelser fra 60 til 110, og skålstørrelser fra D til O. (28-48, D-K i britiske størrelser.)

Jeg anbefaler alle å sjekke størrelsen sin med ABraThatFits før man handler, siden det er vanlig å bruke en helt annen størrelse enn hva man egentlig trenger. Mange butikker vil at jeg skal bruke 80D, men jeg bruker 70I eller 75H! https://www.abrathatfits.org/calculator.php.

Fekk denne meldinga då eg gjekk inn på lenka di: 

image.png.c73511e67c37f73d3101bea3cd1cc4d3.png

😕 

Anonymkode: 3413c...a4d

Skrevet

Kjøper mine på H&M. Flere derfra jeg har hatt i mange år uten at de har blitt ødelagte eller veldig slitte.

Anonymkode: 97581...117

Skrevet (endret)
Perelandra skrev (19 timer siden):

Ja… linken funket, 

Warning: Due to the limitations of this calculator, your calculated size may be less accurate. Your body is normal, don't worry! 
Endret av Spitzy
Skrevet

Syns Cubus sine er helt ålreite og de er ofte på tilbud. Et av få billige merker/butikker som har str 65, som jeg trenger. De fleste starter på 70 eller 75. 

Skrevet

HM, Cubus og Lindex har mange fine bh'er. Jeg liker Calvin Klein sine, de er fine, har god passform og varer i mange år. Calvin Klein har også veldig behagelige truser. Calvin Klein-undertøyet blir ikke dyrere på sikt, det varer lenger. Bh-spilene kommer ut etter en stund på billigmerkene.

Anonymkode: ba4b1...d4f

Skrevet

Jeg kjøper på KappAhl. Det er vel samme prisnivå som Lindex, men jeg har gjerne 4-5 bh-er å bytte på, og de varer i mange år! God kvalitet for prisen. Og jeg bruker en bh maks to dager før den vaskes, så de brukes og slites mye.

Anonymkode: c1a50...e63

Skrevet

Jeg liker å kjøpe de avlastningsbhene fra Bonprix, de kommer gjerne i topakk. Størrelsen jeg finner fra størrelsesguiden deres passer veldig bra, føler jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...