Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk til alle som har svart på spørsmålet mitt.

Og til de som bekymrer seg for hvordan far skal da klare seg alene med baby - dette er inget problem. Jeg har en ansvarsfull, god, omtenksom og oppegående mann. Ikke en evneveik kar som "sakte og sikkert" må lære seg opp til å være far til sitt eget barn. Og vi er ikke i en posisjon som de fleste andre, pga. både jobb og andre omstendigheter er vi nok ikke den typiske familien AS, så av mange ulike årsaker fungerer det best for oss at vi får en del tid sammen i permisjonstiden. Så den diskusjonen trenger jeg ikke.

Anonymkode: 3b067...9a8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ulønnet permisjon en periode under fars permisjon, men ikke under hele fars permisjon. Det var veldig koselig! Vi fikk reist litt, hatt litt kvalitetstid alle samlet utenfor normal hverdag. Var gull verdt. 

Anonymkode: 26081...e8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 20.34):

Ikke gjør det! De skyter deg selv i foten. Far må få være alene med barnet for å ta ansvar senere!! Hilsen 3-barns mor. 

Anonymkode: 9313c...579

Hva slags mann er det du har funnet deg? 😂 De fleste av oss har da fedre til barna som på ingen måte er avhengig av pappaperm alene for å ta ansvar for ungene.

Hilsen 3-barnsmor 🤪

Anonymkode: 850f6...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...