Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 8 og jeg holder snart ikke ut denne «all day» kvalmen og trøttheten lenger😭 Jeg vet det blir verdt det, men jeg synes det er så vanskelig å tenke at det skal være sånn her mange flere uker. Vet det plutselig kan komme andre ting som bekkenløsning osv i de neste trimesterne, men det får jeg ta da. Når ble dere kvitt kvalmen og fikk energien tilbake? Stemmer det at 2 trimester er «glow time»?🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Anonymkode: e4274...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen forsvant rundt uke 11-12 her

Skrevet

Første svangerskap følte jeg meg pyton hele veien. Ble skikkelig deprimert av å gå rundt og være i så dårlig form. 

2. svangerskap følte jeg meg ganske bra mellolm uke 11 og 26, men dårligere og dårligere igjen utover 3. trimester. Ble dog aldri så ille som første. 

Anonymkode: 8601c...c1a

Skrevet

Kvitt kvalmen i 4 mnd. Men kom tilbake i 8 mnd. Ennå ikke fått energien tilbake, og er i snart mnd 9 så har ingen håp om det 😅 men føler meg ganske bra sånn mellom 6 mnd og til nå sånn ellers da 😂 merket ikke noe til glow time som folk snakket om 😑

Anonymkode: e6497...1bd

Skrevet

Sluter fortsatt med kvalme og ekstrem utmattelse og jeg er i uke 16. Venter tålmodig på energiboosten som skal komme i andre trimester, men spørs om den kommer.... Hadde aldri sett for meg at en graviditet kunne være så krevende! 

Anonymkode: ae56e...013

Skrevet

Noe som hjalp meg veldig var xonvea som er kvalmestillende (fås på resept). Det ga meg på mange måter livet tilbake den tiden der 😅 Det skal sies at jeg hadde hyperemesis, men har hørt bare bra ting fra folk som har prøvd den mot kvalme.

Skrevet

Spydde diste gang i uke 17. Energien kom tilbake når baby sov gjennom natten, rundt tre års alder eller deromkring.

Sorry, du har nettopp begynt på denne ferden, og den er lang.

Anonymkode: 21c8c...1fc

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Spydde diste gang i uke 17. Energien kom tilbake når baby sov gjennom natten, rundt tre års alder eller deromkring.

Sorry, du har nettopp begynt på denne ferden, og den er lang.

Anonymkode: 21c8c...1fc

Oppløftende kommentar 🙄

Anonymkode: df37c...f0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Oppløftende kommentar 🙄

Anonymkode: df37c...f0c

Enig😅😅

Anonymkode: e4274...10d

Skrevet

Det finnes vel ikke noe generelt svar på dette spørsmålet. Dessverre er det ganske individuelt. 
Jeg f.eks. var ikke kvalm i det hele tatt 1. og 2. trimester, men sliter veldig med ryggen og magenkramper nå i 2.trimester. For meg er 2. trimester verre enn 1. 

Anonymkode: 5f77a...453

Skrevet

Er i uke 6+4 og har bare vært noe kvalm rundt de to første ukene. 

Anonymkode: 52321...f61

Skrevet

Kvalmen roet seg i uke 10 og fra uke 12 har ting vært ganske overkommelig ☺️ er i uke 18 nå, og må si at energien aldri kom tilbake. Lov å håpe enda selvfølgelig, men tviler sterkt. 

Anonymkode: 5f306...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...