Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hvertfall ekstreemt åpen med både venner & mann om mine toalettvaner, om jeg er forstoppa, hvordan den ser ut, om det kommer ut rare ting fra ho-ha Osv, dette er ekstremt normalisert i min vennegjeng, men hvor normalt er det egentlig? Siden det er jo noe alle mennesker gjør, synes jeg det er ganske aktuelt å prate om, spesielt om man er mye rundt hverandre🙈

Og ~ burde vel nevne jeg jobber med småbarn i barnehage🤪

Anonymkode: 35c0f...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ryzorman skrev (Akkurat nå):

Ellers går det greit?

Ja, ganske. 😁

Skrevet

Det er noe jeg aldri prater om, privat. Men på jobb diskuteres det, men ikke vi ansattes toalettvaner........Jobber forresten på sykehjem. 

• Liker 4
Skrevet

Jobber i psykiatrien, og der er vi ganske åpne om promp, iaf! Brukes både som humor, læring (folkeskikk- vi promper ikke foran jentene!) og som samtale-tema 😂💨 Vi snakker om bouqueten, om den var kjøttfull, smygete, slapp eller skarp! 😎 

Herregud, innser at jeg snart er like gæern som brukerene mine 😅

Anonymkode: 48071...95f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Det er noe jeg aldri prater om, privat. Men på jobb diskuteres det, men ikke vi ansattes toalettvaner........Jobber forresten på sykehjem. 

Det gir mening det da😊 kult det er en slags "normalisering" hvertfall på jobb siden det er relevant for brukere/pasienter😊

syns ikke folk burde føle at det er absurd & være så sjenerte🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobber i psykiatrien, og der er vi ganske åpne om promp, iaf! Brukes både som humor, læring (folkeskikk- vi promper ikke foran jentene!) og som samtale-tema 😂💨 Vi snakker om bouqueten, om den var kjøttfull, smygete, slapp eller skarp! 😎 

Bouqueten?

Anonymkode: 4f29c...0a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Årh, nydelig😅😂😂 bra det er en kultur som er så mottakelig på slikt! Som Pappa sier ~ du er ikke voksen før du kan være litt barnslig💩 

Det kan være en vanskelig ting for noen, slik som meg med IBS, er det ganske relevant for om jeg kan ha besøk elle ikke🙈

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bouqueten?

Anonymkode: 4f29c...0a3

Vil vel tro det er ett annet ord for avføring😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil vel tro det er ett annet ord for avføring😂

Nei, det brukes ofte om "rike og varierte dufter" i vin eller parfyme mm. Det er altså en pappavits å si at det finnes i promp...

Anonymkode: d5d6b...670

• Liker 4
Skrevet

Jeg er åpen om det, men jeg pleier vel ikke å snakke om det sånn kjempeofte.

Det kommer vel opp naturlig en gang iblant. Som bæsj gjør fra toalettskålen av og til 😁

Anonymkode: 63214...2b4

• Liker 1
Skrevet

Bæsje og prompe mannen er tilbake. What a surprise. 

Anonymkode: 155fe...9db

• Liker 2
Gjest Adobyen
Skrevet

Alt til sin tid, men det er jo et svært alvorlig tema 💩

Skrevet

Jobber øgså på sykehjem, så bæsj er et tema vi er innom hver dag. Ellers snakker jeg ikke om avføring. Men promp er et tema jeg gjerne snakker om

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bæsje og prompe mannen er tilbake. What a surprise. 

Anonymkode: 155fe...9db

Haha, lurte litt på det samme... 

Dette innlegget virket ikke som heeelt samme skrivestil eller elendige humor, men vanskelig å vite.

Men i tilfelle du ikke er bæsjeprompemannen sjøl, TS:

Det er en fyr her som tidvis har opprettet MANGE tråder samtidig, og nye hver dag, som bare går på promp og bæsj, at han elsker å gjøre det, eller hjelp kjæresten min har prompet/bæsjet på meg etc. 

Så det går ABSOLUTT an å snakke for mye om det.

Noen synes jo som en treåring at et er toppen av humor å bare si bæsj og promp, og noen har en seksuell fetisj rundt det. 

Jeg var drittlei av at halve forumet en lang periode handlet om dritt.

• Liker 2
Skrevet

Som humor, aldri,  med mindre jeg snakker med unger. Har en kollega i 60-årene som aldri har kommet ut av den fasen, noe vi andre syns er utrolig slitsomt. Må også holde han unna kunder da har ikke evner å vurdere når den type humor er innenfor eller ikke (veldig sjeldent det er innafor i det miljøet vi jobber).

Med venner og famlie hender det jo at man snakker om det en sjelden gang, hvis man er bekymret for om noe er galt feks. Og selvfølgelig har man humor rundt det om noen er uheldig og får sluppet en promp, noe som skjer til tider og er helt naturlig. 

Anonymkode: 526b5...c4f

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 8.15):

Haha, lurte litt på det samme... 

Dette innlegget virket ikke som heeelt samme skrivestil eller elendige humor, men vanskelig å vite.

Men i tilfelle du ikke er bæsjeprompemannen sjøl, TS:

Det er en fyr her som tidvis har opprettet MANGE tråder samtidig, og nye hver dag, som bare går på promp og bæsj, at han elsker å gjøre det, eller hjelp kjæresten min har prompet/bæsjet på meg etc. 

Så det går ABSOLUTT an å snakke for mye om det.

Noen synes jo som en treåring at et er toppen av humor å bare si bæsj og promp, og noen har en seksuell fetisj rundt det. 

Jeg var drittlei av at halve forumet en lang periode handlet om dritt.

Faktisk ikke bæsje, hvaforno mann???😂😂😂 jeg er shocket😂😂😂 -TS  så sykt vittig noen lager masse innlegg om bæsj, jeg var bare generelt sett nysgjerrig🙈

Skrevet

Vi prater for lite om fising i dette samfunnet

Anonymkode: 6099d...181

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Faktisk ikke bæsje, hvaforno mann???😂😂😂 jeg er shocket😂😂😂 -TS  så sykt vittig noen lager masse innlegg om bæsj, jeg var bare generelt sett nysgjerrig🙈

Vittig og vittig. Det opplevdes som spam da det ble for mye av det. Virker heldigvis som han har gitt seg.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi prater for lite om fising i dette samfunnet

Anonymkode: 6099d...181

Vi prater mer enn nok om det på dette forumet i all fall 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...