Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt. jeg ønsket meg en elsker, etter ett vondt brudd med min eks. 

Dette fant jeg,og vi har nå møttes 3 ganger. 

Men jeg føler det hele er nokså kaldt og mekanisk .ingen kyssing, kun sex,og ingen cuddling etterpå.

Det er kanskje sånn det skal være når man har en elsker?å gjøre ting så følelseskaldt som mulig,nettopp for å unngå følelser?

Jeg fikk det jeg ba om,men usikker på om dette gir meg en god følelse når det er sånn.

Hva er deres erfaringer?

Virker i tillegg som om han har mistet litt interessen allerede,noe som er litt kjipt, da jeg ønsket noe fast.

Jeg har absolutt ikke gitt mye av meg selv heller,eller mast, siden jeg opplever at han er rimelig avstengt

Anonymkode: 55803...df6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det kjennes ubehagelig med ham, bare dropp det. 

• Liker 3
Skrevet

Han jeg har nå ble det litt uplanlagt. Da vi endte i seng sammen første gangen så spurte han rett ut om jeg kunne kysse ham. Tanken hadde ikke falt meg inn.

Han er typen som holder rundt meg hele natta og det er skikkelig koselig.  Han er også innforstått med at det er kun sex.

• Hjerte 2
Skrevet

Hadde ikke blitt særlig kåt uten kyssing. 

Anonymkode: 059d3...3e4

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Nei, det skal ikke være sånn. Jeg har hatt flere elskere og det har alltid vært kyssing før og under, og kos både før og etter. Hvis det er så kaldt og mekanisk er det bare å droppe. En elsker skal jo gi deg en god følelse og bekreftelse på at han tenner på deg og vil være noe sammen med deg. Selv om det ikke skal være følelser og man ikke trenger å gjøre noe mer enn kyss, kos, småprat og sex.

Anonymkode: 8a17e...e52

• Liker 1
Skrevet

Det er jo litt spesielt om han aldri overnatter, koser eller kysser deg før, under eller etter sex. Snakker dere sammen før sex, er det virkelig ingen følelser eller intimitet å spore?  Sex og kjærlighet er lokalisert på forskjellige plasser i hjernen, så det er ikke nødvendigvis noe automatikk i at de følger hverandre. Men, jeg skjønner godt at du syns dette virke mekanisk og ikke særlig ålreit. Da er det ikke elsker du har, men en sexer (ev. så er du en sexerinne😜 )...

Jeg ville spurt meg selv hvorfor vil du ha en elsker, selv etter ett vondt brudd? Er det kun for sexen, eller er det andre behov du egentlig ønsker å få dekket, men så prøver du å beskytte følelsene din? Kjære deg, jeg ville begynt med å gi deg selv kjærlighet og omsorg slik at når den rette dukker opp så er du klar til å gi kjærlighet tilbake..

Håper du finner ut av det❤️

Anonymkode: e6144...72c

• Hjerte 1
Skrevet

Folk er forskjellige, så det er ingen regel om hvordan det skal eller skal ikke være, det må dere enes om.

Når det er sagt har jeg kost og kysset med alle mine elskere, det er da en del av sex det også. Det er heller på ingen måte følelselskaldt, det er kjærtegn og komplimenter, jeg ligger jo med folk jeg liker liksom, selv om ingen av oss vil ha kjæreste akkurat da.

Hadde ikke fått helt tenning om det bare var rett på.

Når det ikke gir deg en god følelse så er det bare å avslutte.

Anonymkode: 9f1b6...5cd

Skrevet

Du må finne en annen. Menn er forskjellige, det er forskjellig hva de savner og trenger. Han du er med trenger bare en bekreftelse og tømming. Det er mange der ute som savner den nærheten og kosen de opplever ved å kysse og slikke, og ikke bare den mekaniske tømmingen.

Anonymkode: f2f29...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...