AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Og hva skal til for at den er klar for utskiftning i dine øyne? Anonymkode: 0fad7...e57
Bovina sancta Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Den jeg har nå har jeg hatt i I 6 år. Den begynner å se litt sliten ut, så vurderer å kjøpe ny. Hadde den forrige ca like lenge før den så sliten ut også.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Til jeg blir lei, selger videre, og kjøper nye😅 noen kommer jeg til å ha ‘for life’. Andre har jeg solgt etter par-tre år. Mest louis Vuitton, noe ysl og Dior. Anonymkode: bbc33...d35 1
Daria Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 Det kommer helt an på kvalitet og bruk - hverdagsvesker har jo en helt annen slitasje enn selskapsvesker. Den eldste jeg har er en skinnveske som var mammas hverdagsveske på 70- og 80-tallet, den er tilsynelatende uslitelig... 1
Elaine Marley Skrevet 28. august 2023 #7 Skrevet 28. august 2023 I mange år. Den forrige bruker jeg enda, men kjøpte en annen fordi jeg trengte en som var større. Ser ut som den nye kanskje ikke kommer til å vare like lenge. Andre vesker har jeg hatt mye lengre, men de brukes ikke like ofte.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #8 Skrevet 28. august 2023 Bruker ikke veske. Men hadde nok brukt den til den ble ødelagt om jeg først kjøpte en. Anonymkode: 2b234...b8a
flusa Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 De veskene jeg har,har jeg hatt i mange år.. Ønsker ikke å kaste noen av dem,og kommer til å fortsette å ta godt vare på dem. Bytter på hvilke vesker jeg bruker, liker stort sett store vesker med plass til mye rart i😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå