Gå til innhold

Hjemmetrening med dumbbells

SandraG

Anbefalte innlegg

Noen som har et detaljert treningsprogram? Jeg har bare tilfeldige videoer på TikTok, det er så masete og demotiverende å prøve å sette sammen økt av det når jeg ikke har noe kunnskap...  Jeg har kjøpt 4 kgs nå til å begynne med, er det lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler Grow With Jo. Jeg begynte først bare med youtube-videoene hennes før jeg lasta ned appen. Aldri hatt så mye treningsglede i mitt liv etter jeg fant henne, og nå er jeg skikkelig nøgd med kroppen min for første gang på 36 år 😆 

Anonymkode: 50e41...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Anbefaler Grow With Jo. Jeg begynte først bare med youtube-videoene hennes før jeg lasta ned appen. Aldri hatt så mye treningsglede i mitt liv etter jeg fant henne, og nå er jeg skikkelig nøgd med kroppen min for første gang på 36 år 😆 

For en herlig YouTube kanal!! Sjekken den nå og dama er helt fantastisk 😀 Tusen takk! 

Anonymkode: e05a1...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har jeg hatt min første treningsøkt med et av hennes programmer, og jeg digget det!! Første gang i mitt liv jeg virkelig har kost meg med trening. Takk!! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...