AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg satt og så på bildene til min samboer på fb. Da dukket det opp romantiske bilder av han og ekskona og diverse bilder fra bryllupet. Han har aktivt lagt ut bilder av henne frem til det ble skilsmisse. vi har vært sammen i 2 år og ikke et eneste bilde av oss eller meg…. Har jo ofte gått med en følelse av at han aldri helt er over henne, da det var hun som ville skilles… Hadde dere reagert eller er det bare meg? Anonymkode: aafee...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Del Skrevet 28. august 2023 Tror jeg hadde reagert mtp at det er ingen bilder av deg/dere. Men dette er vel ikke mulig å gjøre noe med? Han er den han er. Du får velge mellom å bli eller å gå. Anonymkode: 6457c...d27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg er virkelig ikke sjalu av meg. Hadde ikke vært sjalu om det lå noen gamle bilder på facebook. Men når han har så mye romantiske bilder av eksen, og absolutt ingen av deg og du og han sammen, selv om dere har vært sammen i to år og nå er samboer... da tror jeg at jeg hadde stolt på magefølelsen. Jeg hadde gitt han en sjanse til å forklare, hadde tatt det opp på en saklig måte med ham. Men helt ærlig - jeg tviler på at han kan greie å gi deg et svar som vil overbevise deg. Når du har hørt på hva han har å si - spør ham hvordan han hadde taklet det hvis du hadde samme typen bilder av din eksmann, men at du selv etter to år som kjæreste med ham og også hans samboer, så hadde du ikke hatt ett eneste bilde av ham der? Hvordan hadde han følt det, når din eks var veldig synlig på dine sosiale medier, han så usynlig at det gir inntrykk av at du ikke var i et seriøst forhold med ham? Anonymkode: 5cca3...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. august 2023 #4 Del Skrevet 28. august 2023 Bruker han FB da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Del Skrevet 28. august 2023 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Bruker han FB da? Ja Anonymkode: aafee...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #6 Del Skrevet 28. august 2023 Dette må være en spøk!? Du mener ikke helt seriøst at du er så tafatt at du ikke tar opp dette med din samboer? NEI det er ikke greit å ha bilder av ekskona på FB. Du sier selvfølgelig at alle de bildene skal bort. Har du noe selvrespekt? selvverd? Sier han nei så vet du jo akkurat hvor du står kjære deg, da er det bare å pakke kofferten. Anonymkode: 5c6ee...a38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 28. august 2023 #7 Del Skrevet 28. august 2023 Ja, jeg hadde reagert. Og jeg tenker at du bør stole på magefølelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 28. august 2023 #8 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg tenker det er naturlig å gjerne romantiske bilder med eksen når man inngår et nytt forhold. Jeg ville reagert på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Del Skrevet 28. august 2023 Hvis du har vært med ham i 2 år uten å se hans bilder på fb, så kan det ikke være så himla viktig for deg hva som ligger der. Anonymkode: ae00d...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. august 2023 #10 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja Anonymkode: aafee...a20 Ok….den hadde jeg stusset på selv etter to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 28. august 2023 #11 Del Skrevet 28. august 2023 Min bruk av Facebook har endret seg drastisk over årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Del Skrevet 28. august 2023 Spør samboeren din rett ut! Anonymkode: 820e0...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #13 Del Skrevet 28. august 2023 Epictetus skrev (1 minutt siden): Min bruk av Facebook har endret seg drastisk over årene. Hvordan? Anonymkode: fe48a...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #14 Del Skrevet 28. august 2023 Epictetus skrev (2 minutter siden): Min bruk av Facebook har endret seg drastisk over årene. Min å. Jeg legger ikke ut noe. Bare jobb greier jeg deler. Ikke bruker jeg den så mye heller. Og liker aldri bilder lenger. Anonymkode: e2532...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 28. august 2023 #15 Del Skrevet 28. august 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan? Anonymkode: fe48a...8e0 I starten la jeg ut alt. Bilder av kjæreste/kone/barn. Tanker. Anekdoter. Morsomme bilder. Så litt mindre. Kanskje feriebilder, mest av steder, mindre av oss. I 2020 la jeg ut 3 ting. I 2021, 3 ting til 2022, 1 ting I år, ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #16 Del Skrevet 28. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg satt og så på bildene til min samboer på fb. Da dukket det opp romantiske bilder av han og ekskona og diverse bilder fra bryllupet. Han har aktivt lagt ut bilder av henne frem til det ble skilsmisse. vi har vært sammen i 2 år og ikke et eneste bilde av oss eller meg…. Har jo ofte gått med en følelse av at han aldri helt er over henne, da det var hun som ville skilles… Hadde dere reagert eller er det bare meg? Anonymkode: aafee...a20 Hadde ikke brydd meg. Har han ikke kontakt med henne eller noen ting, så er det sikkert bare for minnene sin del.. Må også huske på, at folk har levd et liv før dere ble sammen.. Og det kan være mye minner fra bildene som henger sammen.. Og tenker egentlig det kan neppe et så stort problem, dere har hatt det fint i 2 år nå uten problemer. La bildene være der, og gå videre i livet med han. Ikke ødelegg noe om det funker for dere nå.. Jeg kaster ikke bilder av min ex som jeg har hatt masse minner i 5 år med bare fordi den nye kom inn i livet.. Jeg lever bare en gang, og vil ikke kaste bort minner fordi du kom inn i livet mitt. En dag er du også et minne. Anonymkode: 367ef...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå