AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Jeg ser for meg at jeg er nødt til å ha sex med han og at han skal klå på meg… Dermed blir det ytterst få som kommer gjennom det nåløyet. Hvordan klare å føle seksuell tiltrekning til noen? Den må være på plass for at en skal syns sex er gøy. Har kun opplevd en gang skikkelig seksuell tiltrekning med en mann men han kunne jeg aldri få. Anonymkode: 2a9d1...ee1 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Man kjenner jo ikke seksuell tiltrekning ut av en datingprofil? Man får en følelse på om denne personen kan være noe for deg, om det kan være mulig å bygge opp noe sammen? Og hvis man får den følelsen, så chatter man litt, og hvis man fortsatt har den følelsen etter en liten chatte-periode, så møtes man og tar det derfra? Først da kan seksuell tiltrekning oppstå, etter man har møttes fysisk og gjerne vært på noen dater sammen. Anonymkode: 8c7d6...42d 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Jeg kan si at det er INGEN i hele verden som jeg har sett bilde av og tenkt "OH FUCK YES, FUCK MEEEEE" Det er jo være måte, utstrålingen, og personligheten som gjør ett menneske sexy og seksuelt tiltrekkende. Det får man ikke ut av en dating profil altså..... Så her synes jeg du setter umenneskelig høye krav til en dating profil... Anonymkode: c5ce8...6ac 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg kan si at det er INGEN i hele verden som jeg har sett bilde av og tenkt "OH FUCK YES, FUCK MEEEEE" Det er jo være måte, utstrålingen, og personligheten som gjør ett menneske sexy og seksuelt tiltrekkende. Det får man ikke ut av en dating profil altså..... Så her synes jeg du setter umenneskelig høye krav til en dating profil... Anonymkode: c5ce8...6ac Jeg var litt for generaliserende ok kan være enig i at bare et bilde sier lite. Men de jeg har møtt så er det helst da jeg tenker at æsj nei han der vil jeg ikke ha pesende over meg i senga. Han jeg følte så sterk for følte jeg ved første blikk da vi møttes første gang. ts Anonymkode: 2a9d1...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Du må jo møte folk personlig før du kan si noe om seksuell tiltrekning! Man sitter ikke og ser et bilde på en dating app og føler det. Man må møte dem, snakke med dem og se dem smile, le, føle om det er noen sjarm der og tiltrekning. Alt dette finner du bare ut av i det virkelige liv, ikke gjennom et bilde eller to og en tørr tekst. Anonymkode: d7e8a...f93 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 Klarer ikke bli tiltrukket kun ut fra bilde jeg heller. Menn blir det føler jeg og det er et slags press der fra start som jeg finner svært ubehagelig. Anonymkode: 57c14...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #7 Skrevet 28. august 2023 Jeg er ny på datingapper og sliter veldig med det. Første dag på Tinder var det flere hundre likes fra menn, og liker ikke utseendet til nesten noen av dem. Jeg må like utseendet for å matche. Det blir svært sjeldent interessert i en mann ut fra bilder og en profiltekst, kanskje 2 av 100. Jeg føler menn bare sveiper ja på alt som er. Anonymkode: 5424f...332 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #8 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ny på datingapper og sliter veldig med det. Første dag på Tinder var det flere hundre likes fra menn, og liker ikke utseendet til nesten noen av dem. Jeg må like utseendet for å matche. Det blir svært sjeldent interessert i en mann ut fra bilder og en profiltekst, kanskje 2 av 100. Jeg føler menn bare sveiper ja på alt som er. Anonymkode: 5424f...332 Samme her Anonymkode: 457e6...c8d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Skrevet 28. august 2023 Fordi du ikke er kjent med mennesket.. Det er mennesket bak man blir tiltrukket av, ikke utseendet. Dvs, man KAN jo bli ekstremt tiltrukket av utseendet til noen, men da kan du være ganske sikker på at det ikke kommer til å bli et langvarig forhold. Så, er du på jakt etter forhold eller er du på jakt etter sex? Hvis du er på jakt etter sex anbefaler jeg å bare fortsette sveipe til du finner en som ser ok ut (og som mest sannsynlig har mange andre damer som synes det samme), eller evt gå ut på byen for å finne deg en for natta. Hvis du er ute etter et forhold, så må du nok senke kravene dine om å finne en med perfekt utseende, og heller ta deg tid til å bli kjent. Da vil du se om det er kjemi eller ikke. Da jeg møtte samboeren min første gang, hadde han INGENTING av det jeg så etter i utseendet. Kunne rett og slett ikke skjønne hvordan jeg noen gang kunne finne han attraktiv, og var veldig klar til å kutte med én gang. Nå, etter 7 år, er han det mest sjarmerende mennesket jeg vet om, og ikke minst det mest sexy. 🙈 Så du får ikke HAN, iallefall. 😅🤪 Anonymkode: d3169...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #10 Skrevet 28. august 2023 99,9% alle menn kvinner møter på i livet er ikke attraktive for dem. Din erfaring stemmer på en prikk. Av alle de tusenvis av menn som har kommet og gått i løpet av livet ditt er det kun 1 som har vært attraktiv. Det sier litt. Hvorfor skulle det være noe annerledes på en sjekkeapp? Sjansen for at du finner en en fyr der som du synes er attraktiv er 0,1%. Anonymkode: 0c27d...485
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg føler menn bare sveiper ja på alt som er. Fordi du er veldig lite attraktiv eller? Hvordan kan du "føle" på hva menn har sveipet på? Anonymkode: 1e559...1f5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var litt for generaliserende ok kan være enig i at bare et bilde sier lite. Men de jeg har møtt så er det helst da jeg tenker at æsj nei han der vil jeg ikke ha pesende over meg i senga. Han jeg følte så sterk for følte jeg ved første blikk da vi møttes første gang. ts Anonymkode: 2a9d1...ee1 😂😂 Jeg og tenker sånn, hovedsakelig om de som er overvektige/utrente eller de som har flere trenings-selfier i profilen. Anonymkode: 82514...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #13 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han jeg følte så sterk for følte jeg ved første blikk da vi møttes første gang Det er svært, svært sjeldent man føler slikt ved første blikk. Du må for det første senke lista ganske kraftig her. Jeg har hatt flere partnere hvor den seksuelle tiltrekningen først har oppstått etter noen måneders bekjentskap. Men slik du ordlegger deg har du også en generelt negativ innstilling til sex du trenger å jobbe med. Ingen jeg kjenner eller snakker med omtaler sex som noe de ser seg nødt til, at det er snakk om å bli klådd på mens andre oppfatter det som kjærtegn og intimitet, og å ha en mann pesende over seg. Og som #5 sier, seksuell tiltrekning og kjemi får man aldri gjennom et profilbilde og eventuelt en begrenset mengde tekst. Man må bli kjent med folk. Slapp litt av, ikke stress, og for all del ikke ta det for høytidelig. Anonymkode: 8ba80...b87 1
Gjest Refreng Skrevet 28. august 2023 #14 Skrevet 28. august 2023 Klå på deg, pesende over deg i senga. Det vil jeg si er negativt ladende ord om noe som er ganske nært og intimt mellom mennesker. Det får meg til å tenke at du har en form for problem med sex og det seksuelle, og du får derfor avsmak på menn fordi du blir minnet på alt det negative du assosierer med sex og seksuelle handlinger. Dette handler altså om ditt forhold til sex. Og det er ikke et sunt forhold. Du har gjerne hatt negative erfaringer, eller vokste opp og hadde mennesker rundt deg som hadde krampaktig forhold til sex. Religiøse familier kan noen ganger påføre skam for eks
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #15 Skrevet 28. august 2023 Hvor sannsynlig er det at du får forhold med en av disse 1/1000 mennene da egentlig, ser du ut som 1/1000 selv? Anonymkode: 43c8d...e0b
Rosakatt Skrevet 28. august 2023 #16 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor sannsynlig er det at du får forhold med en av disse 1/1000 mennene da egentlig, ser du ut som 1/1000 selv? Anonymkode: 43c8d...e0b Hva har det å si? Er hun ikke tiltrukket, så er hun ikke det. Men nå har hun fått råd, hvor andre opplever det samme og sier hun må møte noen, bli kjennt for å finne ut om hun er tiltrukket eller ei. Så vil vel løse seg for ts 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi du er veldig lite attraktiv eller? Hvordan kan du "føle" på hva menn har sveipet på? Anonymkode: 1e559...1f5 Det er et velkjent fenomen basert på at noen menn har fortalt at de gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #17 Skrevet 28. august 2023 16 minutter siden, Rosakatt said: Hva har det å si? Dette innebærer jo at ts aldri vil kunne ha et forhold, med mindre hun er latterlig pen selv. Synes du det er helt ubetydelig? Anonymkode: 43c8d...e0b
Rosakatt Skrevet 28. august 2023 #18 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette innebærer jo at ts aldri vil kunne ha et forhold, med mindre hun er latterlig pen selv. Synes du det er helt ubetydelig? Anonymkode: 43c8d...e0b Det er ubetydelig i den graden at hva skal hun gjøre? Om hun syns det er direkte ubehagelig å være nærme en mann fordi hun finner han uattaktiv, som hun ytrer, så går det ikke. Nå håper jeg ikke det er tilfelle for ts, for det blir jo trist. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #19 Skrevet 28. august 2023 Hør på Kjærlighetspodden, episode 11... Anonymkode: d3169...4d5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 Refreng skrev (20 timer siden): Klå på deg, pesende over deg i senga. Det vil jeg si er negativt ladende ord om noe som er ganske nært og intimt mellom mennesker. Det får meg til å tenke at du har en form for problem med sex og det seksuelle, og du får derfor avsmak på menn fordi du blir minnet på alt det negative du assosierer med sex og seksuelle handlinger. Dette handler altså om ditt forhold til sex. Og det er ikke et sunt forhold. Du har gjerne hatt negative erfaringer, eller vokste opp og hadde mennesker rundt deg som hadde krampaktig forhold til sex. Religiøse familier kan noen ganger påføre skam for eks Det fins jo ikke så mye fint og intimt å bli knulla og ghosta etterpå? Hvordan får du det til å bli noe fint? Må i såfall være mannfolk da som liker sex med hvemsomhelst. Intimt og nært blir det først med noen en føler noe for og har lyst til å være nær. takler ikke den stillheten etter sex fra mannfolk. Det gjør bare vondt. Derfor har jeg de krava jeg har. ts Anonymkode: 2a9d1...ee1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå