Gå til innhold

Blir så våt....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet

Jeg blir så våt når jeg blir kåt at jeg kjenner ingenting mens vi har sex!!

Forferdlig irriterende! Hører alltid om de som ikke blir nok våt men det er jo der glidemiddl kommer inn i bilde, ha med oss som blir så alt for våte??

Noen som har noe forslag? Flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdlig irriterende! Hører alltid om de som ikke blir nok våt men det er jo der glidemiddl kommer inn i bilde, ha med oss som blir så alt for våte??

begynn med knipeøvelser. Det gjør deg trangere og da gjør det etterhvert ikke noe at du blir så våt, for du kjenner så det holder uansett ;)

Hadde samme problemet selv, før jeg begynte å knipe. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
begynn med knipeøvelser. Det gjør deg trangere og da gjør det etterhvert ikke noe at du blir så våt, for du kjenner så det holder uansett ;)

Hadde samme problemet selv, før jeg begynte å knipe. :)

Jeg har samme problemet, men jeg tror ikke knipeøvelser er tingen, da jeg er ganske trang fra før. Det eneste som hjelper litt, er å tørke.

Skrevet
Jeg har samme problemet, men jeg tror ikke knipeøvelser er tingen, da jeg er ganske trang fra før. Det eneste som hjelper litt, er å tørke.

Sånn litt off-topic: du har veldig nytte av å knipe selv om du allerede er trang. Forsking viser at kvinner med god muskulatur i underlivet får sterkere orgasmer og har generelt bedre sex enn dem som ikke har veltrent underlivsmuskulatur.

Men det visste du sikkert.... Enig med deg i at kniping neppe hjelper mot å være for våt (men med gode muskler blir man kanskje ikke for våt?).

Skrevet

Et annet tips kan være å ha sex med menn som har litt større peniser enn gjennomsnittet :)

Gjest knarktark
Skrevet
Et annet tips kan være å ha sex med menn som har litt større peniser enn gjennomsnittet  :)

Men hva om typen er normalt utrustet, og en utrolig årlreit fyr? Skal du dumpe han bare fordi han ikke har en hestpeis?

Skrevet
Ha sex oftere!

Da blir hun jo både våtere og videre..og det var vel ikke det som var meningen?

:overrasket:

Skrevet
Da blir hun jo både våtere og videre..og det var vel ikke det som var meningen?

:overrasket:

:ler::ler::ler::ler:

Blir da ikke videre av mye sex!!! Barnslig og uvitende, vil nok heller tro det blir omvendt. Mye sex = mer lyst = mer våt og sterkere muskler som gjør at det blir trangere.

Har selv hatt samme problem i perioder, vi løste det med at han trakk seg helt ut en del ganger og tok det sakte, slik at han tørket på en måte utafor og etterhvert så ble det mer den "rette balansen".

Skrevet

Jepp.. Kan være frustrerende til tider. Jeg har funnet ut et par stillinger som funker, jeg da. Prøv deg litt frem. Dersom du kjenner mer i en posisjon, så husk på den.

Ellers så varierer mengden "fukt" gjennom samleiet(hvertfall for meg), så det trenger ikke nødvendigvis være slik gjennom hele samleiet.

Men det er frustrerende, ja. :sur:

:klem:

Skrevet

Min fru blir og kjempe blaut,men da er problemet at hun tørker ut etter orgasme.

Blir liksom litt res på meg for og "rekke" og komme før det er ørken der nede,ikke særlig behagelig hverken for meg eller hun.

Trur du skal være lykkelig at du har "veske" nok,fokuser heller på og finne stillinger som funker for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...