Gjest GoGutten Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Hei Jeg lurer bare på hvor mange orgasmer dere jenter har fått i løpet av en natt? I løpet av en kveld og morgenen etterpå, gav jeg kjæresten min 7 orgasmer
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Ingen orgasmer ved sex. Nada og never Men kan få 20 orgasmer på en liten time med vibratoren
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Nærmere 50 faktisk. Men da holdt vi på hele natten og jeg var helt vridd vaskeklut etterpå... Mimrer stadig om den episoden der, har ikke klart å få gjentatt det. Partneren min (mann) kom 7 ganger i løpet av natta. Bør vel legge til at vi hadde inntatt kjemiske afrodisiaka begge to... Men dette medfører så store bivirkninger at jeg velger å nøye meg med mine 3-10 pr "session" uten kjemiske hjelpemidler for fremtiden! Endret 21. januar 2006 av Trille
Nelle Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 En gang fikk jeg 7 orgasmer i løpet av en kveld/natt -allikevel er dette noe av den dårligste sexen jeg noen gang har hatt, og definitivt den dårligste elskeren. Det eneste han var opptatt av var å gi meg flere og flere orgasmer (så han selv kunne føle seg som en god elsker?). Ingen hadde noen gang lært ham at god sex krever følelsesmessig engasjement og åpenhet fra begge, til begge. Jeg gadd iallfall ikke å lære ham det -jeg droppet ham etter den opplevelsen, og har aldri sett ham siden.
Gjest Varg-Menja Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Sitat og kommentar slettet Antall orgasmer? Hm, jeg pleier stort sett å miste tellinga dersom det kommer over tosifrete antall, så jeg aner rett og slett ikke. Endret 21. januar 2006 av Trille
Gjest StoreSky Skrevet 21. januar 2006 #7 Skrevet 21. januar 2006 Skal være modig og ikke logge meg ut, hehe!! Altså i løpet av en natt vet jeg ei, men i løpet av en runde sex (???) så har jeg fått ca 10 orgasmer... (på egenhånd får jeg mange mange flere...) Kommer egentlig mest ann på hvor lenge mannen kan holde seg!!
Mrs. K Skrevet 21. januar 2006 #8 Skrevet 21. januar 2006 Tråden er ryddet for utenomsnakk Trille (mod)
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #11 Skrevet 22. januar 2006 Du, det ligger jeg faktisk ikke og teller etter. Men jeg husker en gang han kom inn på en spesiell måte i meg bakfra, så gikk det for meg for hvert støt. Det var galskap!
bare meg Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 Aldri telt. Men jeg vet at jeg alltid er tilfredsstilt etterpå, uansett om det er 4 eller 49
StarHill Skrevet 23. januar 2006 #13 Skrevet 23. januar 2006 Du, det ligger jeg faktisk ikke og teller etter. Men jeg husker en gang han kom inn på en spesiell måte i meg bakfra, så gikk det for meg for hvert støt. Det var galskap! ←
Gjest Fru Medister Skrevet 23. januar 2006 #14 Skrevet 23. januar 2006 27 eller 28, jeg er litt usikker på om en av dem var ordentlig eller bare et kraftig etterskjelv.
Gjest 2324 Skrevet 23. januar 2006 #15 Skrevet 23. januar 2006 Er ikke helt sikker, men 3 eller 4 kanskje.
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #17 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har ikke talt. Burde jeg det....?
Gjest saxo Skrevet 24. januar 2006 #18 Skrevet 24. januar 2006 Som andre her sier, mister tellingen etter 3-4-5 ganger.... Godt å høre at det er andre som får så mange orgasmer. Trodde jeg var litt unormal som fikk så mange orgasmer under et samleie. Det er jo helt utrolig!! Synes nesten synd om menn som bare får 1-3 orgasmer under 1 samleie...
Nelle Skrevet 24. januar 2006 #19 Skrevet 24. januar 2006 Hei Jeg lurer bare på hvor mange orgasmer dere jenter har fått i løpet av en natt? I løpet av en kveld og morgenen etterpå, gav jeg kjæresten min 7 orgasmer ← Jeg kjenner at jeg blir litt provsert av at du hevder det var du som ga henne orgasmene. Har du et veldig stort behov for å føle deg som en god elsker, GoGutten? Menn gir ikke sin kvinne orgasme -en kvinne gir seg selv orgasme, og god sex kan ikke måles i antall orgasmer. Da har du i såfall misforstått veldig (etter min mening). Egentlig minner du meg litt om han jeg skrev om ovenfor -heter du Lars?
Gjest Jalileh Skrevet 24. januar 2006 #20 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har ikke talt. Burde jeg det....? ← syns jeg så absolutt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå