Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde baby i seteleie ved termin sist fødsel. Dog snudde hun

seg veldig sent så jeg fikk egentlig aldri tenkt så Mye på bevegelsesmønsteres da.

jeg er nå i uke 38. I uke 28 lå baby i hodeleie på UL, i uke 34 lå baby i seteleie på UL og i uke 36 mente JM at det fremdeles kjentes ut som seteleie. Så jeg ble sendt på kontroll i uke 37 og da var det hodeleie. På det tidspunktet kjente jeg en del spark opp mot ribbein og hikkingen var nederst i magen. Nå uken etter så er liksom de store sparkene borte igjen og hikkingen er helt oppe i ribbeina. Jeg blir bare forvirret, for jeg syns det er baby over alt i magen så kan ikke forstå hvordan han ligger. 

så dere andre, denne hikkingen, var den konstant ett sted hos dere? Eller varierte det mellom nede i bekkenet og oppe? Og hva var leie? 

Anonymkode: b4274...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første lå i seteleie, og jeg kjente hikkingen høyt oppe i magen. Andre lå i hodeleie og hikkingen var nederst i magen mot bekkenet. Så jeg ville fått leie sjekka igjen, om jeg var deg 😅

Sånn generelt ved seteleie så kjente jeg hodet tydelig som en kul på magen, var enkelt å kjenne hvilken side hun lå på sånn sett. Om man kjenner en kul og lurer på om det er hode eller rumpe, prøv å dytt litt på det. Er det rumpa flytter liksom hele ryggen seg med den, er det hodet rører bare hodet på seg. 

Anonymkode: 37289...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...