AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Del Skrevet 28. august 2023 ? Anonymkode: d9926...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Del Skrevet 28. august 2023 Stoff. Jeg syr. Stoff er dyrt, gamle gardiner og gammelt sengetøy er billig. Anonymkode: bfc66...dd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Del Skrevet 28. august 2023 bøker og Lydbøker til barn, blomsterpotter, glass og asjetter i serier jeg har, tupperware av de typene vi bruker, kule klær og ellers ting vi trenger som det er lett å få tak i på loppis. Anonymkode: 32058...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Del Skrevet 28. august 2023 Billige bøker Cd-er da jeg fortsatt hadde pc med cd-spiller Anonymkode: b1051...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Del Skrevet 28. august 2023 Bøker til meg selv og barna. Samler på kule gamle lamper. Også ser jeg generelt etter kule interiørting, nips og figurer og sånt. Anonymkode: 276a6...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Del Skrevet 29. august 2023 Klær og sko til meg og barna, leker, sportsutstyr, stoff for å sy. Anonymkode: acdfc...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Del Skrevet 29. august 2023 Pressglass, fine boller, lokal keramikk. Anonymkode: 062b1...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. august 2023 #8 Del Skrevet 29. august 2023 Bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 29. august 2023 #9 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg ser etter det meste utenom middags/kaffeservise, krystallboller og lignende. Bruktbutikker er en inspirasjonskilde, alt etter hva jeg finner. Kom forresten på nå at jeg pleier å se etter ukeblader fra 50-60-70tallet. De er morsomme, det er som å bla i historien. Til og med annonsene liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Del Skrevet 30. august 2023 Da jeg kjøpte min første leilighet gikk det i møbler, men eneste som ikke kommer fra finn der er en retro ekornes lenestol til 350kr. I lignende stand går de til en 1000kr på finn så var heldig med den. Litt nostalgi over den, for min far hadde en sånn, og jeg har et bilde fra da jeg var lita hvor jeg og pappa hadde tatt en høneblund sammen i den:) Og så er den god å sitte i seff. Men jeg har også kjøpt diverse kjøkkengreier, visp, tupperware, potetskreller, salt og pepperbøsse, blomsterpotter osv. der. Men synes også det er morro å bare gå å se for det er så mye rart:D Anonymkode: 6eb18...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå