Gå til innhold

Regntøy til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

vi har prøvd ut litt billige regnsett (PyttPytt, Friends, HH og Didriksson) og alle har fått jordslag etter kort bruk, selv om vi vrenger og lufter med en gang de kommer hjem..

Er det noen som har anbefaling av annet regntøy som IKKE blir så tett at det blir jordslag? 

Anonymkode: d5417...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir de faktisk helt tørre når du tørker dem? Vi har aldri opplevd det på barnas regntøy og har hatt mye forskjellig. 
Og det skal vel ikke mer enn en gang til før det blir jordslag?

Anonymkode: 03518...98c

Skrevet

Vi sliter med det samme! Jeg vrenger og henger til tørk med det samme barna kommer inn døra. Likevel så var det et sett som mygla inni buksebaken etter én dag i regnet. Da fikk jeg heldigvis pengene igjen. Spent på om noen har forslag til gode merker. Det har vel med fôret inni å gjøre. 

Anonymkode: 3c265...1a4

• Liker 1
Skrevet

Sldri opplevd 

vi har kuling , reflex og kattnakken 

Anonymkode: 3d505...01f

Skrevet

Aldri opplevd. Bruker skalltøy fra Polarn o Pyret som regntøy (det har vannsøyle tilsvarende regntøy, men puster mye bedre enn gummitøy).

Anonymkode: 9a83d...8bd

Skrevet

Mine har kun hatt regntøy fra reflex. Aldrk opplevd på de iallefall. Og jeg har ikke vært flink å henge til tørk eller vrenge dem…

Anonymkode: fd019...eb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri opplevd. Bruker skalltøy fra Polarn o Pyret som regntøy (det har vannsøyle tilsvarende regntøy, men puster mye bedre enn gummitøy).

Blir ikke skallet øyet veldig skittent i gjørma? På regntøy glir det jo lettere av.

Anonymkode: 57fec...2e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir ikke skallet øyet veldig skittent i gjørma? På regntøy glir det jo lettere av.

Er bare å vaske sv med en klut

Anonymkode: 3d505...01f

Skrevet

Aldri opplevd men nå bruker frøkna kun regntøy fra kattnakken 

Skrevet

Har aldri opplevd. Har brukt mye forskjellig men mest kattnakken, refleks. 

Anonymkode: 405b1...1cd

Skrevet

Reima

Anonymkode: 4697d...09d

Skrevet

Aldri opplevd. Bruker Kattnakken, Polarn O. Pyret og Reima.

Anonymkode: b7bca...706

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bruker enten spyle av i dusjen, eller bare børste av når det har tørka. Ikke vært noe problem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blir de faktisk helt tørre når du tørker dem? Vi har aldri opplevd det på barnas regntøy og har hatt mye forskjellig. 
Og det skal vel ikke mer enn en gang til før det blir jordslag?

Anonymkode: 03518...98c

Ja, de blir helt tørre. Skal jo brukes dagen etterpå.

Og det er noen gangers bruk som skal til, men synes det er rart at alt regntøy får jordslag innen ei uke?! Vi prøver å bruke skalltøy så mye som mulig, men regntøy må dessverre til ganske ofte..

Men da skal jeg prøve et regnsett fra reflex og håpe på det beste. Lei av å konsant kjøpe nytt..

Anonymkode: d5417...649

Skrevet

Aldri opplevd, bukt kun billigmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...