Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet forrige uke med en jeg vet hvem er på Tinder, bor på et litt sted :)

Han skrev til meg først, og spurte om jeg ville finne på noe til helgen som kommer nå, jeg sa ja.

Men har liksom ikke hørt så mye mere i fra han 🤔

Anonymkode: a5af4...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte litt sånn på Tinder. Mange tar veldig lett på det, og dropper ofte avtaler eller bare slutter å svare. Du bør nok prøve å holde forventningene dine relativt lave.

Anonymkode: 47c25...4e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ofte litt sånn på Tinder. Mange tar veldig lett på det, og dropper ofte avtaler eller bare slutter å svare. Du bør nok prøve å holde forventningene dine relativt lave.

Anonymkode: 47c25...4e2

Tydeligvis :) nå er det jo fortsatt lenge til helg, men han kunne jo skrevet litt mere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tydeligvis :) nå er det jo fortsatt lenge til helg, men han kunne jo skrevet litt mere.

Svarer han ikke når du skriver til ham?

Anonymkode: 02c48...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Svarer han ikke når du skriver til ham?

Jeg har skrevet til han bare en gang etter at han tok kontakt, og da svarte han :) spurte tilbake osv… ikke hørt noe i helgen :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har skrevet til han bare en gang etter at han tok kontakt, og da svarte han :) spurte tilbake osv… ikke hørt noe i helgen :)

Jammen da må du jo skrive til han om du lurer! Vi kan jo ikke gjette noe her. Skriv og du får sikkert svar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jammen da må du jo skrive til han om du lurer! Vi kan jo ikke gjette noe her. Skriv og du får sikkert svar.

Sant nok :) vil ikke virke så på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sant nok :) vil ikke virke så på!

Så lenge du ikke overdriver så må det da være positivt at du virker litt interessert. :)

Skrevet

Er jo lov å følge opp med "Finner gjerne på noe i helgen, hva med XXX" der du foreslår noe. Kan jo være en forglemmelse fra han side. Men svarer han ikke etter det, så er det ikke noe vits å satse på noe mer. 

Anonymkode: 86694...bec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge du ikke overdriver så må det da være positivt at du virker litt interessert. :)

Menn er så vanskelige :) men det er jo positivt at han spurte om vi skulle møtes, han vet jo hvem jeg er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo lov å følge opp med "Finner gjerne på noe i helgen, hva med XXX" der du foreslår noe. Kan jo være en forglemmelse fra han side. Men svarer han ikke etter det, så er det ikke noe vits å satse på noe mer. 

Anonymkode: 86694...bec

Får se om jeg hører noe i løpet av denne uken :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får se om jeg hører noe i løpet av denne uken :)

Du bør jo absolutt si noe du også. Er ikke bare mannen som skal snakke 

Skrevet
Sprite skrev (4 timer siden):

Du bør jo absolutt si noe du også. Er ikke bare mannen som skal snakke 

Men om han tok kontakt for å så bare ikke fortsette, er det et dårlig tegn. Syns ikke ts skal måtte finne seg i å bli glemt med en gang, hvordan er han liksom da i et potensielt etablert forhold? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...