AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Ja, jeg var uheldig og sovnet med mørk sjokolade i senga, den smeltet og gikk gjennom. Flekken er ca. 5 cm i diameter. Betalte seks tusen for den, er en meter bred, og tenker selge den da jeg skal flytte. Men får jeg fjernet flekken? Har bodd i et kollektiv og syntes en seng på 1,20 ble for stor og en på nitti cm. ble for liten. Har bare brukt senga i ett år. Ellers er den fin. Ulempen er at laken og overmadrass må bestilles fra Danmark. Anonymkode: b0cde...d3a
Ullvott Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Det er overmadrassen som har fått sjokoladeflekken, ikke sant? Du tar av trekket på overmadrassen og vasker det i henhold til vaskeanvisningen (lite vaskemiddel og lav sentrifugering). Enkelt og greit. Hvis nødvendig sprayer du på flekkfjerner på flekken før vask. Du må strekke trekket skikkelig godt når det er nyvasket, og deretter henge det til tørk. Få hjelp til strekkingen, for det er litt vanskelig å få til alene. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Ullvott skrev (3 timer siden): Det er overmadrassen som har fått sjokoladeflekken, ikke sant? Du tar av trekket på overmadrassen og vasker det i henhold til vaskeanvisningen (lite vaskemiddel og lav sentrifugering). Enkelt og greit. Hvis nødvendig sprayer du på flekkfjerner på flekken før vask. Du må strekke trekket skikkelig godt når det er nyvasket, og deretter henge det til tørk. Få hjelp til strekkingen, for det er litt vanskelig å få til alene. Dessverre hadde jeg ikke overmadrass, men en madrassbeskytter som hadde sklidd av. ts Anonymkode: b0cde...d3a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 Prøv med møbelrens, få hjelp i en møbelforretning til å velge rett Anonymkode: 28259...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Jeg ville lagt på vann med såpe og gjerne børstet forsiktig med en neglebørste. Anonymkode: 6911f...d90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå