Gå til innhold

Hvis man har UVI og leverer urin-prøve hos legen. Hva slags nivåer ser dem etter før dem skriver ut resept på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel proteiner i urin, som ligger over (eller under) ett visst nivå. 

Eller elektrolytter eller noe sånn. Må disse tingene ligge på ett utrolig LAVT eller HØYT nivå, for at legen mener at man burde få ett eller annet for dette? 

Jeg har faktisk hatt UVI en gang tidligere. Men det ble aldri snakk om hva slags nivåer man egentlig ligger på (eller hva som liksom er "akseptabelt" eller ikke) så jeg bare nysgjerrig hvordan dette faktisk fungerer.  

Anonymkode: 62f8e...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For eksempel proteiner i urin, som ligger over (eller under) ett visst nivå. 

Eller elektrolytter eller noe sånn. Må disse tingene ligge på ett utrolig LAVT eller HØYT nivå, for at legen mener at man burde få ett eller annet for dette? 

Jeg har faktisk hatt UVI en gang tidligere. Men det ble aldri snakk om hva slags nivåer man egentlig ligger på (eller hva som liksom er "akseptabelt" eller ikke) så jeg bare nysgjerrig hvordan dette faktisk fungerer.  

Anonymkode: 62f8e...efa

+2 så sender de på dyrkning før jeg får resept. Selv om jeg har +2 hver gang så slår det ikke ut på dyrkning av prøven så jeg får ikke medisiner uansett 

Anonymkode: 5b732...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...