Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Biotherm til herre fungerer godt på meg.Roll on

Anonymkode: b90ad...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilan 72H. Ingen over, ingen ved siden

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg nylig har oppdaget, dvs prøvd, Vichy. Den holder svetten unna, takk og lov. Jeg har vært veldig plaget av plutselig svette uten grunn, det er forferdelig. De månedene jeg har brukt Vichy har det ikke skjedd èn eneste gang. 

Anonymkode: d2d13...0f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke deo, det er jo supersensitivt område. Bare vaske med mild natursåpe der hver dag!

Skrevet

Støtter oalmolive roll on ellee dove stick. Tidligere fikk man sterilan stick, den var best, me finnes ikke lengre. Generelt såpe md sitron eller lime lukt. Tar best kverken på dårlig kropslukt. Har brukt nivea lime and lemongrass. Men den er også ute av prouksjon nå. Så er på jakt etter en ny. Fikk hamstret noen flasker på tilbud. Men snart tomt

Anonymkode: 6b170...ae5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Støtter oalmolive roll on ellee dove stick. Tidligere fikk man sterilan stick, den var best, me finnes ikke lengre. Generelt såpe md sitron eller lime lukt. Tar best kverken på dårlig kropslukt. Har brukt nivea lime and lemongrass. Men den er også ute av prouksjon nå. Så er på jakt etter en ny. Fikk hamstret noen flasker på tilbud. Men snart tomt

Glemte å skrive, sitron tok tenåringsgutte lukta. Den var stram, før han begynte med den

Skrevet

Uansett hvor dårlig rykte mineralsalter har, så opplever jeg at alle deodoranter jeg prøver som er uten mineralsalter, fungerer dårlig. Jeg har lenge brukt Cosmica Invisible og den funker som bare det på meg.

https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/deodoranter/cosmica-cosmicacosmica-deodoranter-invisible-antiperspirant-mp,5009354?searchQuery=

Deodorantene fra Klar funker også godt.

https://klardag.no/deodorant

Anonymkode: 7c713...3ff

Skrevet

image.png.0bdedf6e2916de49a76cfeddec7a71a1.png

Denne er uten aluminiumklorid. Helt naturlig. Lukter kjempegodt.

Anonymkode: 3fd3c...a3e

• Nyttig 2
Skrevet

Dr. Greve ❤️

vender alltid tilbake til den. Nøytral, og setter ikke merker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett hvor dårlig rykte mineralsalter har, så opplever jeg at alle deodoranter jeg prøver som er uten mineralsalter, fungerer dårlig. Jeg har lenge brukt Cosmica Invisible og den funker som bare det på meg.

https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/deodoranter/cosmica-cosmicacosmica-deodoranter-invisible-antiperspirant-mp,5009354?searchQuery=

Deodorantene fra Klar funker også godt.

https://klardag.no/deodorant

Mente aluminium...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

image.png.0bdedf6e2916de49a76cfeddec7a71a1.png

Denne er uten aluminiumklorid. Helt naturlig. Lukter kjempegodt.

Jeg opplever at naturlige deodoranter uten aluminumklorid fungerer veldig dårlig mot svettelukt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 10.05):

Her har jeg oppdaget at det dyre ikke alltid der det beste. 

Den som fungerer aller best på meg er grisebillige Palmolive roll on fra dagligvaren.

Anonymkode: c3cfb...f69

Enig!

Her har jeg i årevis brukt dyre deodoranter pga mye svette, men plutselig så er Palmolive like god som de dyreste jeg har kjøpt tidligere på apoteket…

Anonymkode: d2289...97c

• Liker 1
Skrevet
Hoia skrev (21 minutter siden):

Jeg bruker ikke deo, det er jo supersensitivt område. Bare vaske med mild natursåpe der hver dag!

Ikke for alle. Noen svetter slik at det begynner å lukte uansett etter 2-3 timer. Jeg var der selv for et pr år siden. Var svett når jeg kom på jobb. Svetten satt seg i klærne, og når jeg begynte å svette igjen et par timer senere, kom det vond lukt fra klærne og meg.

Anonymkode: d2289...97c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg opplever at naturlige deodoranter uten aluminumklorid fungerer veldig dårlig mot svettelukt.

Har prøvd flere typer, føler denne er den desidert beste uten aluminium.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Wild. Irriterer ikke huden og er effektiv mot både lukt og svette. Påfører etter dusj om kvelden, da får den fred til å trekke inn i/legge seg over svettekjertlene og virke der den skal. 

Anonymkode: 82a0e...d8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med Wild. Irriterer ikke huden og er effektiv mot både lukt og svette. Påfører etter dusj om kvelden, da får den fred til å trekke inn i/legge seg over svettekjertlene og virke der den skal. 

Anonymkode: 82a0e...d8e

Wild funker ikke på meg. 

Eneste jeg synes virker og som ikke gir gule flekker på klærne er Yerka. 

Anonymkode: c5baa...d6a

Skrevet

Er i overgangsalderen, og svetter mye. Luktet ikke godt. Har prøvd mye, men den eneste som virkelig virker på meg er Nude. Trenger ikke å påføre mer enn hver tredje, fjerde dag. Superdrøy.

Anonymkode: f77a3...556

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Schmidts fungerte på meg også og jeg brukte denne

schmidt's Deo Stick Rose & Vanilla, 75 g - Ecco Verde sklep internetowy

Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1020279001.html?gbraid=0AAAAADvrmzRsAl-FuvQRG7ce5uFvdXOaj&gclid=Cj0KCQjw9MCnBhCYARIsAB1WQVW2sgJnemJgHAcvddIWlwjDAiRA5OhuhWx9ERP7L60JZQSccnrLmcwaAlWkEALw_wcB

bruk denne et par ganger i uken, den dreper bakterier som gir lukt under armene.  husk å smøre med fuktighets krem etterpå.

så er det viktig å velge antiperspirant i stedet for deodorant. Det kan hjelpe mot svettelukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...