AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Del Skrevet 28. august 2023 Den eneste som virker på mine armhuler er donna karan - chasmire. ( litt sånn kremete deo ) Den koster en del penger. Lukter fort ammoniakk og ødelegger tskjorter - spesielt når jeg " stress" svetter. Hjelper ikke med stop24 el aluminiumklorid. Botoxbehandling er uaktuelt. Anonymkode: f7997...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 28. august 2023 #2 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den eneste som virker på mine armhuler er donna karan - chasmire. ( litt sånn kremete deo ) Den koster en del penger. Lukter fort ammoniakk og ødelegger tskjorter - spesielt når jeg " stress" svetter. Hjelper ikke med stop24 el aluminiumklorid. Botoxbehandling er uaktuelt. Anonymkode: f7997...977 XL concept 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Del Skrevet 28. august 2023 Nivea Dry Comfort 72h er faktisk veldig bra, en av de som fungerer best på meg. Den merker heller ikke av på klærne. Sterilan roll-on blooming freesia 48h er også super, men merker av på klær. Et annet råd er å bruke deodorant laget for menn, de er MYE bedre enn de laget for kvinner. Men man lukter litt mann da. Anonymkode: cf5a9...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Del Skrevet 28. august 2023 Her har jeg oppdaget at det dyre ikke alltid der det beste. Den som fungerer aller best på meg er grisebillige Palmolive roll on fra dagligvaren. Anonymkode: c3cfb...f69 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. august 2023 #5 Del Skrevet 28. august 2023 Palmolive glamorous er det eneste som fungerer her ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. august 2023 #6 Del Skrevet 28. august 2023 Mange av mine favoritter er i billigsjiktet. Dessuten synes jeg synes deo-stick og spray fungerer ekstremt mye bedre enn de fleste varianter av roll-on. Spray blir oftest litt dyrt, fordi de ikke er så drøye. Jeg anbefaler: Sterilan Oxygen Dry (Stick: fås kjøpt på en hvilken som helst matbutikk.) Nivea Dry Comfort (Stick: jeg fant den på Normal, men godt mulig den finnes på matbutikker også.) Garnier Ultra Dry 48h (Spray: også denne kjøper jeg på Normal, men den finnes flere steder.) Vichy Roll On 72 h Stress Resist (Det er den med rød/rosa kork. Den med grønn kork er også bra. Vichy er de eneste jeg synes fungerer som roll-on ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #7 Del Skrevet 28. august 2023 For meg fungerer dove veldig bra! Grisebillig på normal... Anonymkode: e9353...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #8 Del Skrevet 28. august 2023 Takk for tips;) Jo har brukt mannen sin David Beckham el calvin klein - deo stick i nøden. Av en eller annen grunn er herre - deo mer effektive. De " vanlige " sterilan/ palmolive osv på matbutikk funker ikke. Har prøvd alle. Anonymkode: f7997...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Del Skrevet 28. august 2023 Vask deg og tørk deg godt før du tar delen på om kvelden! Se om det har effekt. Anonymkode: d5713...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. august 2023 #10 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vask deg og tørk deg godt før du tar delen på om kvelden! Se om det har effekt. Anonymkode: d5713...925 Holder det svettelukt borte om man kun tar deodoranten på om kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Del Skrevet 28. august 2023 Gå på Life/Sunkost. Masse bra helt uten kjemikalier. Anonymkode: 810fc...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Del Skrevet 28. august 2023 flusa skrev (3 minutter siden): Holder det svettelukt borte om man kun tar deodoranten på om kvelden? Ofte så stresser, styrer på å svetter man slik at delen ikke får effekt. Den må få virke. Flere av disse effektive sterke svettedempende deoene skal påføres på kvelden. Anonymkode: d5713...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. august 2023 #13 Del Skrevet 28. august 2023 https://www.nrk.no/viten/_-de-fleste-bruker-antiperspiranten-feil-1.12618081 Det står faktisk noe om riktig deodorantbruk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 28. august 2023 #14 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg bruker denne, synes den er effektiv og bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #15 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vask deg og tørk deg godt før du tar delen på om kvelden! Se om det har effekt. Anonymkode: d5713...925 Jeg har en sykdom som gjør at jeg svetter mye på natta. Sist jeg måtte kaste en tskjorte var sist uke. Da var jeg på svømming - helt renskrubba , tørr og tok på meg en " billig" deo til 25 kr. 1,5 time etterpå stinka det surt under den ene armen. Anonymkode: f7997...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #16 Del Skrevet 28. august 2023 Nudit - Helena Rubinstein Anonymkode: f9a4c...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #17 Del Skrevet 28. august 2023 Foretrekker Palmolive og Dove. Billig og bra. Av en eller annen grunn så reagerer jeg med kløe på de dyre jeg har prøvd. Dove har kommet med ny i sprayform nå, som får mye skryt. Anonymkode: 0d8b0...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. august 2023 #18 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ofte så stresser, styrer på å svetter man slik at delen ikke får effekt. Den må få virke. Flere av disse effektive sterke svettedempende deoene skal påføres på kvelden. Anonymkode: d5713...925 Takk skal du ha,dette visste jeg faktisk ikke🙈 Sikkert derfor jeg ikke får den effekten jeg ønsker av en deodorant,siden jeg påfører om morgenen. Skal prøve å ta på om kvelden🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #19 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Foretrekker Palmolive og Dove. Billig og bra. Av en eller annen grunn så reagerer jeg med kløe på de dyre jeg har prøvd. Dove har kommet med ny i sprayform nå, som får mye skryt. Anonymkode: 0d8b0...564 Har allerde " billige " fra butikken .Jeg er over 40 år så vet hva de har å tilbud på rema . Har også prøvd " dyre" deo fra taxfree / parfymeri . Feks Bright crystal Versace og biotherm. Anonymkode: f7997...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #20 Del Skrevet 28. august 2023 Men er det noen deodorant som ligner på Donna Karan- chasmere mist? Altså denne er tørr/ pudder/ kremete typen? Fikk prøve en fransk merke engang på et parfymeri - men har glemt merket. Anonymkode: f7997...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå