Gå til innhold

Oralsex - er det vanlig underveis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har oralsex underveis i akten? 

Altså først samleie og så bytte til å suge (jeg er kvinne) og/ eller slikke? 

Og så videre...? 

Siden jeg liker det så er det interessant å høre hva andre synes. 

Anonymkode: 37b02...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker det, jeg liker det ikke. Jeg sliter med smaken av meg selv, og foretrekker å begynne med oral. Skjønner ikke at han elsker å gå ned på meg, for det smaker da virkelig ikke godt 😵

Anonymkode: e3c8b...bc6

• Liker 1
Skrevet

Vi har det oftest som oppvarming, men hender jo noen ganger at jeg suger han på slutten slik at han får komme i munnen min. 

• Liker 1
Skrevet

Som oftest underveis, sjelden som avsluttning. Liker smaken av at han har vært inne i meg. 

Anonymkode: a0a99...0c4

• Liker 1
Skrevet

Skjer av og til, ja.

Skrevet

Ja, vi har ofte oralsex underveis. Smaken av meg selv har aldri plaget meg. Hvis vi skal dryge hans orgasme kan vi fint ta pause i penetreringen hvor han slikker meg. 

• Liker 1
Skrevet

Det hender ofte at det er litt oral underveis også ja, spesielt hvis det er en lang akt. Begynner som regel med oral, men hender titt og ofte at vi veksler litt underveis og, jeg synes det er tennende med smaken av meg selv på pikken hans. Liker også å kline etter han har gått ned på meg. 

Anonymkode: 76398...951

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt, men så har vi flere akter over god tid.

Anonymkode: 27da6...3ff

Skrevet

Alltid oralsex som start her....noen ganger kåt nok til samleie med en gang :) Glad i "korte" runder. Hender jeg bare runker han skikkelig hard først.

Noen ganger kan han bare slikke meg til orgasme 🥰 Noen ganger etter jeg har dusje pga treningsøkt, legger meg på senga så kommer han å får meg i mål på etpar min...himmelsk 🥰. Han er så god på det at jeg ikke lar han slippe unna som mannen min:) 

Anonymkode: bc5e3...775

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han liker det, jeg liker det ikke. Jeg sliter med smaken av meg selv, og foretrekker å begynne med oral. Skjønner ikke at han elsker å gå ned på meg, for det smaker da virkelig ikke godt 😵

Anonymkode: e3c8b...bc6

Menn er vel fra naturens side utstyrt med evnen til å tenne på lukt/smak av et (friskt) kvinnekjønn i større grad en kvinner, sånn generelt. Det kan nok fint hende at det smaker helt utmerket for ham selv om du ikke er enig😉

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger på starten, stort sett underveis, noen ganger på slutten. 

Anonymkode: aa68a...b8d

Skrevet

Veldig variert her. Hun digger å gi, så det blir ofte at hun hopper av og går ned på meg midt i akten og alltid på slutten. 
Det gjelder forøvrig hos meg også. Nyter å gå ned på henne, så det blir flere ganger i løpet av samleiet at vi utfører oralsex på hverandre. 

Skrevet

Før.ev. etterpå hvis hun er sår etter lange knull, og jeg gjrne vil komme enda en gang

Anonymkode: 1616d...bd2

Skrevet

Oralsex er alltid en del av en seksuell økt. Start, slutt, midtveis, det varierer. Smaken liker jeg. Syntes variasjon er godt. Å gi ham en blow job underveis gjør at vi kan roe ned tempoet litt, variere litt og nyte lysten lenger. Er lettere å edge han med en blowjob. 

Jeg elsker også å bli slikket. Så det gjør vi ofte. Både som sex eller som kos før vi skal sove for eksempel. Han ønsker gjerne det. 

• Liker 2
Skrevet

At dama går ned og suger meg etter jeg har vært inni henne, tenner meg sykt. Det blir liksom ekstra begjærlig på den måten.

Anonymkode: 90292...bce

• Liker 2
Skrevet

Hva som er normalt og ikke avhenger jo veldig av hvilke type mennesker du spør!

Her byttes det veldig på, noen ganger starter vi med oral, andre ganger er det ikke oral i det hele tatt, og flere ganger har vi penetrering, så oral, så penetrering igjen, så kanskje oral. 

ALTSÅ ALT ER NORMALT!!!!!!! 

Anonymkode: fe65d...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva som er normalt og ikke avhenger jo veldig av hvilke type mennesker du spør!

Her byttes det veldig på, noen ganger starter vi med oral, andre ganger er det ikke oral i det hele tatt, og flere ganger har vi penetrering, så oral, så penetrering igjen, så kanskje oral. 

ALTSÅ ALT ER NORMALT!!!!!!! 

I alle dager, det var da mye roping for så lite…

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det mange som har oralsex underveis i akten? 

Altså først samleie og så bytte til å suge (jeg er kvinne) og/ eller slikke? 

Anonymkode: 37b02...f9e

Det er det sikkert mange som har😊

Personlig har vi oralsex «underveis i samleiet».

Samleiet er en liten av del av vår sex. Det er mye vi liker bedre en akkurat selve samleiet. Samleiet er egentlig mest et hyggelig avslutning på sex for vår del.

Anonymkode: c96f7...8b6

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

I alle dager, det var da mye roping for så lite…

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg elsker å gi kvinnen oralsex også underveis. Hvis mulig gi henne flere orgasmer på den måten før jeg kommer. Men det er jo utrolig deilig å kjenne pikken gli inn i henne innimellom, for så å ned og smake på henne igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...