Gå til innhold

Mannen vet ikke om han er glad i mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært en dag med krangling. 
Da vi skulle legge oss sa han at han ikke visste om han er glad i meg. Alt var svart sa han. Hva skal jeg gjøre? Jeg får ikke sove. Det gjør han..

Anonymkode: a8562...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei deg inn på et hotell inatt. Sender han ikke melding i morgen? Da begynner et nytt kapittel i livet...

Anonymkode: 8dfcc...46d

• Liker 2
Skrevet

Du må prøve sove du også. Tenke at dette var noe han sa i sinne og ville såre. 

Så etter jobb og slikt i morgen, når kvelden senker seg så må du snakke litt med ham. Men ikke vær sur sint eller noe. men fortell ham hvor mye det gikk inn på deg. Og at du trenger å høre om det er sant eller noe han sa i sinne. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lei deg inn på et hotell inatt. Sender han ikke melding i morgen? Da begynner et nytt kapittel i livet...

Anonymkode: 8dfcc...46d

Jeg kan ikke bare dra. Vi har barn 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kan ikke bare dra. Vi har barn 

De kan han passe.

Anonymkode: 765dc...2f2

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Dette må dere jo ta en skikkelig prat om når dere er alene og mer nøytral i humør.

Dere må snakke sammen og se på hvordan ting har vært mellom dere siste tiden. Om det er lite tid sammen, mye krangling og lite intimitet må dere ta et valg.

Jobbe med problemene, samlivsterapi og kjempe eller gå fra hverandre.

Steg 1. kommunikasjon.

Skrevet

Det sier en del at han sover men ikke du. Han sier han ikke vet om han er glad i deg eller ikke. Dette er løgn. Han vet veldig godt. 
Og du vet det nok selv også. Hadde han vært glad i deg hadde han aldri tvilt på det. 

Skrevet

OK, er dette en oppførsel han har til vane å ty til i sinne? Eller er det utypisk han?

Hvis han stadig vekk slenger ut slike ting og han lever fint med det mens du blir sittende med en vond klump, så tror jeg faktisk du enten må ignorere alt han sier og informere han om at du ikke klarer å ta han alvorlig når han driver på sånn, eller så må du si til han at det er leit og at du regner med at dere gjør det slutt da fordi du ikke er interessert i å være med noen som ikke er glad i deg.

Hvis det derimot er første gang i løpet av mange år han sier noe sånt og at han er en seriøs type som tenker gjennom hva han sier så må du nesten ta høyde for at det blir slutt og begynne å planlegge.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har vært igjennom det samme. Var tøff tid for oss som par. Han orket ikke mere. Jeg søkte hjelp med terapi. Vi gikk der ca et år. No har vi det kjempe bra. Vi prater mye mer og forstår hverandre veldig godt. Ikke gi opp hvis du vil at det skal være dere to. Det kan jobbes med. 

Anonymkode: 1ef17...d02

• Hjerte 2
Skrevet

Det hender i opphetede sitausjoner at jeg sier, "jeg liker deg ikke noe særlig nå". uten at det betyr at jeg ikke elsker han lenger.  Jeg er veldig forsiktig med å skulle si noe sånt som jeg elsker deg ikke mer og sånne ting som virkelig kan såre, jeg vil aldri at han skal være usikker på om jeg elsker han, uansett hvor mye vi krangler. I kampens hete kan jeg faktisk føle på at jeg ikke elsker han lenger, men det er ikke sant i det store bildet, det er bare følelsene i øyeblikket som snakker. 

Så det kan hende at han bare hadde litt uheldig ordvalg. 
Det beste er å snakke sammen om det. Fortell om hvordan det fikk deg til å føle deg osv... 

Anonymkode: b2f4c...5e8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi menn kan ofte være umodne, overreagere og formulere oss korttenkt og klønete. Dette kan raskt snu. Ofte er han bare stressa og sliten for noe. Da kan partner få gjennomgå på denne måten. Synd men sant, for mange. 

Anonymkode: e663e...b6b

Skrevet

Spør ham hva han mente? Konkret? 

Anonymkode: 59ce3...02a

Skrevet

Har dere fått snakket sammen, ts?

Anonymkode: 12041...353

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja…

han mente alt var min skyld. Kjøpte roser til han og sa unnskyld. Han sa han var glad i meg allikevel…..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja…

han mente alt var min skyld. Kjøpte roser til han og sa unnskyld. Han sa han var glad i meg allikevel…..

Var det det da? Bare din skyld? 

Helt sikker?

• Liker 1
Skrevet
Amistad skrev (6 timer siden):

Var det det da? Bare din skyld? 

Helt sikker?

Vet ikke

• Hjerte 1
Skrevet

Alle par-krangler har to skyldige. Mannen mener at kvinnen har mest skyld og kvinnen mener at mannen har mest skyld. I stedet for å finne ut hvem sin skyld det er, så kan dere begge to finne ut hva dere selv kan jobbe med for å få et bedre "klima" i forholdet.

Kan du beskrive krangelen? Krangler dere ofte? Er det om bagateller, eller er det mer alvorlige ting som utroskap? Hvem starter kranglene, og om hva?

Anonymkode: 0e78e...37e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 7.20):

De kan han passe.

Anonymkode: 765dc...2f2

Hvem er det som skriver slikt? Lei hotell, nytt liv starter i morgen, stikk fra ungene, dump… etc

Bare at noe butter litt imot, og noen vil få ut litt frustrasjon på KG, så sitter det folk her som bare ønsker at andre skal gi opp forhold… 

Føler meg nesten sikker på at dette er bitre enslige mennesker, som ikke fikk eller får det til selv… og som bare vil se andre også mislykkes. 
Hadde de hatt opplevd ekte forhold, hadde de visst at det finnes motgang, tøffe tider og dumme ting kan bli sagt i en ralasjon… og kommet med skikkelige råd, og ikke kun den «letteste» utvei…

Disse «dump han / henne» folkene altså…. 

Anonymkode: 7d26c...71f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Dina87 skrev (15 timer siden):

Vet ikke

Jeg har på følelsen at det ikke var bare din skyld ... er noe med at det virker som du får en sånn litt kald sur ovenfra og ned holdning mot deg. Så gjør han deg usikker og du får dårlig samvittighet ...

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...