AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Det skjedde noe med forholdet vårt for noen år siden som virkelig knakk oss som par. Jeg har med tiden innsett at jeg gav opp etter hvert, sluttet å prøve. Nå er vi der at vi bor sammen, men ser ikke hverandre så ofte. Ingen kyss, ingen sex, ingen nærhet. Kan ikke huske sist han tok på en del av kroppen min på eget initiativ. Hva han får ut av dette aner jeg ikke.. Vi har snakket om det mange ganger. Prøvd og prøvd. Når den andre parten aldri viser interesse er det vel ikke rart man bare gir opp til slutt? Virker som om hele forholdet er basert på at jeg skal gjøre jobben selv. Men det går ikke. Nå er jeg bare sur og irritert på han. På grunn av diverse hverdagsting. Hadde jeg bodd alene ville jeg hvert fall vist at jeg måtte ta meg av alt uten å bli sur for noen pga det. Men jeg har ikke egentlig lyst at vi skal flytte hvert til vårt. Hvert fall ikke lyst på en ny mann i livet. Barna ser faren så lite at flytter vi eller far så vil de maks se han annenhver helg om de har flaks. Kjenner jeg blir irritert bare av å skrive det. Er det noen som bor sammen slik? Kanskje mest for ungenes del? Fungerer det? Skjønner at vi må ta en prat sammen (igjen). Er jo ikke sånn at jeg foreslår noen endring i nåværende tilstand, men at jeg bare får det klarlagt at jeg ikke kan forvente noe av han, hverken bidrag eller kjærlighet. Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: 52ead...3fe
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Har det likt , bortsett fra at rollene er byttet om.. han vil ha sex daglig, nærhet dagen lang, tafsing, klining osv… jeg takler det rett og slett ikke… så trekker meg heller unna… Orker ikke ha sex for at han skal være glad i 1 time, for så å begynne å mase igjen… vi har flere barn under 10 år.. så kvir meg litt for det økonomiske ved å bli aleine. Er lavtlønnet Anonymkode: c361b...9ee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Hadde det slik et par år før jeg kasta ham ut. Umulig å leve slik. Forsøkte å snakke, foreslå ting, samtaler, rådgivning, men nei. Han ville ikke. Da måtte han ut. Etterpå har jeg hatt et mangeårig seksuelt forhold til en mann som lever slik; med en frigid kone, men et løfte om å bo sammen til ungene er ferdige på ungdomskolen. Hva som skjer til våren må da fåglarna vite.... Da må han nok ut og se seg om etter en ny samboer. Jeg har ingen respekt for at folk blir i dårlige forhold. Det er riktig ille for ungene også. Anonymkode: 27b9b...1de 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har det likt , bortsett fra at rollene er byttet om.. han vil ha sex daglig, nærhet dagen lang, tafsing, klining osv… jeg takler det rett og slett ikke… så trekker meg heller unna… Orker ikke ha sex for at han skal være glad i 1 time, for så å begynne å mase igjen… vi har flere barn under 10 år.. så kvir meg litt for det økonomiske ved å bli aleine. Er lavtlønnet Anonymkode: c361b...9ee Herregud ta ansvar for ditt eget problem og kom deg ut. Jeg blir så forbannet å lese sånt vrøvl. Dette du beskriver er min og sikkert mange andres menn største mareritt. Anonymkode: 91d74...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå