AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hun sa Hyundai. Jeg svarte da kinesisk drittbil. Og nå er hun tydeligvis skikkelig sur. Hun svarte med at, før du har en bil selv så kan du holde kjeft. Når svarer hun kort på meld, og prater ikke sånn som hun pleier. Mens jeg holdt på og sende henne ny meld så skriver hun bare, god natt. Er dette normalt? Bli så sur for så lite. Det var jo tull fra min side. Anonymkode: 02a05...f2e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 27. august 2023 Hvorfor syntes du det var greit å kalle bilen hennes en drittbil? Hadde blitt sur jeg også, ikke fordi jeg hadde blitt fornærmet, men fordi det er en så teit ting å si, og helt malplassert. Hadde tenkt du manglet noen sosiale antenner, og i en tidlig fase av forholdet hadde jeg revurdert hele greia. Anonymkode: 2c7c7...500 45 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Jeg hadde ikke giddi å kjørt deg rundt noe mer i hvertfall. Anonymkode: 2c41a...d31 14
Hulderen Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Hvorfor i all verden ønsket du å fornærme henne ved å rakke ned på bilen hennes? Skal du tulle, så gjør det på en positiv måte. 20 2
Fjellmannover190 Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 (endret) Skjærpings kamerat(er du under 18?), det er ein del ting du ikkje gjør. Om du kan kalle bilen kinesisk drittbil vil du sikkert kommentere hunderase, skolemerket, vaskemaskin, tv, pc også videre også videre. Endret 27. august 2023 av Fjellmannover190 13 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 Jeg hadde nok også hatt litt mindre lyst på en mann som er så umoden. Så det er ikke sikkert at hun er sur, bare usikker på om du er en hun gidder å fortsette et forhold med. Anonymkode: 0864d...8c3 16
lillevill Skrevet 27. august 2023 #8 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun sa Hyundai. Jeg svarte da kinesisk drittbil. Og nå er hun tydeligvis skikkelig sur. Hun svarte med at, før du har en bil selv så kan du holde kjeft. Når svarer hun kort på meld, og prater ikke sånn som hun pleier. Mens jeg holdt på og sende henne ny meld så skriver hun bare, god natt. Er dette normalt? Bli så sur for så lite. Det var jo tull fra min side. Anonymkode: 02a05...f2e Det er normalt å bli sur når noen er frekk i kjeften ja 🤣 hva slags bil har du da? Fantasi bil Kansje? 3
Gjest Automagisk Skrevet 27. august 2023 #9 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hun sa Hyundai. Jeg svarte da kinesisk drittbil. Og nå er hun tydeligvis skikkelig sur. Hun svarte med at, før du har en bil selv så kan du holde kjeft. Når svarer hun kort på meld, og prater ikke sånn som hun pleier. Mens jeg holdt på og sende henne ny meld så skriver hun bare, god natt. Er dette normalt? Bli så sur for så lite. Det var jo tull fra min side. Anonymkode: 02a05...f2e Ikke rart hun er sur over din kunnskapsløshet ..😂🙈... Drittbil ja, kineser nei, fra sør korea den der....Og kineserne lager de beste bilene på kloden nå for tiden..
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Skrevet 27. august 2023 Hadde begynt å lure på deg og skygget unna. Du har ikke bil selv en gang? Og sjikanerer damens. Svært usjarmerende. En ekte mann driver ikke på sånn. Hadde ikke giddet å svare kort en gang. Hadde sagt goodbye. Anonymkode: 0568e...d21 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Skrevet 28. august 2023 Herregud, såpass må hun tåle🤣 Anonymkode: b8eb7...962 3
Mona123 Skrevet 28. august 2023 #13 Skrevet 28. august 2023 Ehh, hvor var humoren i å være negativ? Hun har det bedre uten deg. 5
makkapakka Skrevet 28. august 2023 #14 Skrevet 28. august 2023 Har du fakta på at den er kinesisk og drittbil? 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #15 Skrevet 28. august 2023 Bare sånn for moro skyld: Hva så du fot deg at responsen skulle være? Hvordan tenkte du videre dialog skulle gå? Anonymkode: ed2e0...800 9 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #16 Skrevet 28. august 2023 Jeg hadde dumpet deg tvert, men ikke fordi du slenger dritt om bilen min. Såpass tåler jeg, og jeg driter jo langt i hva andre mener om mitt valg av bil. Men å komme med en sånn kommentar vitner om så ekstremt lav sosial kompetanse at det hadde ikke jeg giddet å forholde meg til. Anonymkode: cf230...bac 8 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #17 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun sa Hyundai. Jeg svarte da kinesisk drittbil. Og nå er hun tydeligvis skikkelig sur. Hun svarte med at, før du har en bil selv så kan du holde kjeft. Når svarer hun kort på meld, og prater ikke sånn som hun pleier. Mens jeg holdt på og sende henne ny meld så skriver hun bare, god natt. Er dette normalt? Bli så sur for så lite. Det var jo tull fra min side. Anonymkode: 02a05...f2e Enig med henne Anonymkode: 9882a...a7b 4
Gjest Lars1009 Skrevet 28. august 2023 #18 Skrevet 28. august 2023 Bør ordne seg greit om du sier unnskyld for litt teit kommentar... Ellers er hun drama queen... Det merket er forøvrig bedre enn de kinesiske...
Gjest Lars1009 Skrevet 28. august 2023 #19 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde dumpet deg tvert, men ikke fordi du slenger dritt om bilen min. Såpass tåler jeg, og jeg driter jo langt i hva andre mener om mitt valg av bil. Men å komme med en sånn kommentar vitner om så ekstremt lav sosial kompetanse at det hadde ikke jeg giddet å forholde meg til. Anonymkode: cf230...bac Ja, DET er dumpegrunn. Haha. KG leverer igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #20 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun sa Hyundai. Jeg svarte da kinesisk drittbil. Og nå er hun tydeligvis skikkelig sur. Hun svarte med at, før du har en bil selv så kan du holde kjeft. Når svarer hun kort på meld, og prater ikke sånn som hun pleier. Mens jeg holdt på og sende henne ny meld så skriver hun bare, god natt. Er dette normalt? Bli så sur for så lite. Det var jo tull fra min side. Anonymkode: 02a05...f2e Det er koreansk bil, ikke fra Kina. Om dette er sant har du oppført deg som en fjott. Anonymkode: 8328c...6ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå