Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom eggløsning og menstruasjon i gang igjen hos dere som ble påvirket slik?.

Og hvor lang tid tok det før barnet godtok at det ikke ble mer pupp?

Anonymkode: 59a2d...bb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet å amme ca. 10mnd (dvs., interessen hos babyen dabbet av så egentlig hun som sluttet selv). Fikk første mens noen uker senere, men var ganske uregelmessig de neste månedene.

Anonymkode: b5d8f...862

Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet? Jeg fikk tilbake syklus da baby var 10 mnd, han er nå 1 år og ammer fremdeles. Syklus virker foreløpig stabil :)

Men, ikke for å spore av tråden, men lurer på hva som skjer dersom man blir gravid mens man enda ammer? Forsvinner melken da?

Endret av Anononyma
Skrevet
Anononyma skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet? Jeg fikk tilbake syklus da baby var 10 mnd, han er nå 1 år og ammer fremdeles. Syklus virker foreløpig stabil :)

Men, ikke for å spire av tråden, men lurer på hva dom skjer dersom man blir gravid mens man enda ammer? Forsvinner melken da?

Mulig du finner noen svar her https://ammehjelpen.no/gravidamming/

Anonymkode: b5d8f...862

Skrevet

Fikk tilbake mens etter 9 mnd, ammer fremdeles (men mindre enn før selvfølgelig) både natt og dag, lillemor er straks ett år. Har hatt relativt regelmessig mens de siste tre månedene.

Skrevet

Har ammet begge barna til sånn halvannet-to år. Men mens/syklus kom tilbake ved 13 måneder med begge to. På dette tidspunktet ammet vi bare på morgenen, kvelden og iblant på ettermiddagen etter barnehagen. 

Anonymkode: 70b61...a84

Skrevet
Anononyma skrev (13 timer siden):

Men, ikke for å spore av tråden, men lurer på hva som skjer dersom man blir gravid mens man enda ammer? Forsvinner melken da?

Nei, melken forsvinner ikke, jeg ammet min datter helt til jeg var 7 måneder på vei med neste :) Ammer nå minste som er 10 måneder og er nettopp blitt gravid igjen😊

Anonymkode: d2dd8...101

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen cirka 5 måneder etter fødsel. Tok noen måneder før den var normal. Baby er 12 måneder og tenker fortsette ammingen. 

Anonymkode: 69db5...4ce

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen 4 måneder etter fødsel (fullammet enda). Syklusene var veldig lange i starten (nobelt så lange som vanlig) men ble etter hvert kortere. Da jeg kuttet nattammingen litt over året ble sykluslengden normal igjen😊

Anonymkode: be556...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...