AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Jeg har jobbet innen service bransjen i 17 år. har nylig byttet til en jobb som passer min hverdag og familjen sin perfekt, og da går jeg man-fre 07-15 som Kontor & administrasjons medarbeider (penere måte å si resepsjonist på). Jeg er veldig driver og kreativ og ikke minst aktiv, så jeg kjeder meg ganske fort, så jeg ser meg ikke jobbe med dette hele livet men har allerede etter 3 uker begynt å se på mine muligheter innen samme jobb og samme bedrift, så derfor lurer jeg på om jeg kan ta noen kurser, utdanninger (kveldstid) eller fagbrev som kan både få meg til høyre stilling i nærmaste fremtid og ikke minst høyre lønn. jeg er 32 år uten høyre utdanning etter VGs. Anonymkode: bd969...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Du kan f.eks ta en bachelor i økonomi og administrasjon. Det er mulig å gjøre på deltid ved å ta et emne her og et emne der, finnes flere høgskoler som har det såpass tilrettelagt at det kan gjøres som et deltidsstudium. Det finnes også "utdanninger" som gjør en til sekretær e.l., men disse er generelt lite velansette og du vil neppe lære noe stort der som du ikke har plukket opp gjennom sytten år i arbeidslivet. Ofte koster disse også penger og de tilbys utelukkende på mindre anerkjente studiesteder. Anonymkode: ddb3c...2a5 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Ville kanskje siktet inn mot regnskap/lønn/revisjon men du sier du ikke vil drive med kontor resten av livet så da er kanskje ikke det veien å gå. Tja hotell eller underholdning/kultur sbransjen er der sikkert full fart og behov for folk med drive Anonymkode: f89ee...a53
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har jobbet innen service bransjen i 17 år. har nylig byttet til en jobb som passer min hverdag og familjen sin perfekt, og da går jeg man-fre 07-15 som Kontor & administrasjons medarbeider (penere måte å si resepsjonist på). Jeg er veldig driver og kreativ og ikke minst aktiv, så jeg kjeder meg ganske fort, så jeg ser meg ikke jobbe med dette hele livet men har allerede etter 3 uker begynt å se på mine muligheter innen samme jobb og samme bedrift, så derfor lurer jeg på om jeg kan ta noen kurser, utdanninger (kveldstid) eller fagbrev som kan både få meg til høyre stilling i nærmaste fremtid og ikke minst høyre lønn. jeg er 32 år uten høyre utdanning etter VGs. Anonymkode: bd969...0ad Du kan vel også ta fagbrev i kontor og administrasjonsfaget Anonymkode: c51d3...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå