Gå til innhold

Lønn helsefagarbeider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min venninne er helsefagarbeider. Hun sier ar hun trenger 60 000 pr måned før skatt. Hun jobber i boa. Har de virkelig så høy lønn? Mer enn sykepleiere? Høre at flere mener at de som jobber i helse må ha høyere lønn 

Anonymkode: 6745c...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fost mulig, men det må jo være med overtid og masse ubekvemstillegg. 

Er ingeniør med 55 000 8-16 jobb, Mulig det er lite. Men tviler på det er under en helsefagarbeider. 

Anonymkode: 93aa4...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner som er helsefagarbeidere har skikkelig luselønn uten overtid, men de jobber jo satans mye.

Anonymkode: a6c74...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uten at hun har to jobber og jobber ca 170% eller noe

Anonymkode: 59d23...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hun jobber overtid, natt og helligdager tviler jeg ikke på at det er mulig å ha et gjennomsnitt på 60k. Men er mye, ja.

Anonymkode: 2c4ee...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du etterutdannelse og max ansiennitet? Jeg har max og tjener 480 000kr i året uten tillegg og etterutdanning. Kollegaer som har tatt etterutanning har ca 50 000kr mer. Så kommer helge, helligdag og kveldstillegg. Og overtid. Jeg jobber mye helg og helligdager så jeg kommer lett over 600 000kr. Så ja, det er absolutt mulig, men som sagt da er hun ikke nyutdannet med 8-16 jobb.

Anonymkode: 50ae9...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Jeg er sykepleier med full ansiennitet i tredelt turnus. Forrige mnd hadde jeg nesten 60 000 før skatt, da med en nattevakt med 100% overtid, pluss annet. Da følte jeg meg RIK.

Helsefag med 60k på fast basis høres ikke helt riktig ut, med mindre hun har full ansiennitet og jobber 100% natt.

Anonymkode: 4b00c...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, venninna mi som var helsefagarbeider på sykehjem hadde 23 000 utbetalt, og da var det inkludert kvelds- og helgetillegg.

Anonymkode: b46ca...0cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...