AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Jeg er stor, slitt med vekten siste årene pga helsen og nå har jeg tatt tak i det. Det går sakte.. han har begynt å dulte i magen min for å tulle liksom, og sende blikk når jeg forsyner meg med mat. Eller at jeg spiste kake.. bare ett stykke. Ikke direkte ting men sånne hint og det er ubehagelig. Han viste jo hvor stor jeg var når vi ble sammen... før hr han kommentert om at personlighet er det viktige men også kalt meg søt før. Føler for å dumpe han, men samtidig tviler jeg så åå meg selv.. Anonymkode: dd15d...ea1 1 8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Hvis han får deg til å føle deg dårlig, så selvfølgelig dumper du han! Selvverd! Selvrespekt! Anonymkode: 2bd05...78e 28 13
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Hvis han vil at du skal bli tynnere er det bare å gå. Finn deg en som liker litt kosemage. Anonymkode: 15871...e4c 4
AprilLudgate Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Rødt flagg deluxe. Du kommer bare til å få dårlig selvbilde også om du skulle miste endel kilo. Ufyselig fyr. 15 7
got2go Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Å slanke seg sakte samtidig som at en "bare spiser ett kakestykke" viser tydelig at du ikke går inn for det. Så skjønner han faktisk litt her. 10 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er stor, slitt med vekten siste årene pga helsen og nå har jeg tatt tak i det. Det går sakte.. han har begynt å dulte i magen min for å tulle liksom, og sende blikk når jeg forsyner meg med mat. Eller at jeg spiste kake.. bare ett stykke. Ikke direkte ting men sånne hint og det er ubehagelig. Han viste jo hvor stor jeg var når vi ble sammen... før hr han kommentert om at personlighet er det viktige men også kalt meg søt før. Føler for å dumpe han, men samtidig tviler jeg så åå meg selv.. Anonymkode: dd15d...ea1 Om du var sånn når dere ble sammen og han klager så be han reise og ryke!!! Anonymkode: 8d3ba...f1a 8
Mrs.Under Skrevet 28. august 2023 #7 Skrevet 28. august 2023 Ønsker du å gå ned i vekt? Hvis ja, så gjør du noe med det. Hvis ikke, så sier du fra til fyren at du er som du er, og er fornøyd med deg selv og kroppen din, og om han ikke godtar det, så kan han finne en ny kjæreste. Jeg er stor, mye større enn mannen min, og har lagt på meg forholdvis mye etter vi ble sammen. Men han er glad i meg akkura som jeg er. 3
Virrevirrevapp Skrevet 28. august 2023 #8 Skrevet 28. august 2023 Si at du ikke ønsker det pirket. Mange menn tror de er mentorer men så virker det alt annet enn motiverende. 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Skrevet 28. august 2023 got2go skrev (9 timer siden): Å slanke seg sakte samtidig som at en "bare spiser ett kakestykke" viser tydelig at du ikke går inn for det. Så skjønner han faktisk litt her. Nei det er ikke noe å skjønne!! Det han driver med er nedbrytende og kontrollerer. Anonymkode: d821b...dd1 20 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #10 Skrevet 28. august 2023 got2go skrev (9 timer siden): Å slanke seg sakte samtidig som at en "bare spiser ett kakestykke" viser tydelig at du ikke går inn for det. Så skjønner han faktisk litt her. Du har tydeligvis ikke noe peil på kosthold og vektnedgang. Hysj på deg. Anonymkode: 34275...2ff 14 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Skrevet 28. august 2023 9 hours ago, got2go said: Å slanke seg sakte samtidig som at en "bare spiser ett kakestykke" viser tydelig at du ikke går inn for det. Så skjønner han faktisk litt her. Man kan godt spise et kakestykke om man slanker seg sakte. Jeg slanket meg over 20 kg over noen år og spiste både kake, sjokolade og snacks. Holdt vekten har jeg også gjort. Større sjanse for å gå opp i vekt igjen om man slanker seg veldig fort uten kake. Anonymkode: ba4d4...984 21 1 8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Skrevet 28. august 2023 Du mister langt flere kg på å dumpe han. Uavhengig av hva du ønsker med din egen vekt, slik han holder på så ødelegger han deg psykisk. En partner skal bygge en opp, ikke bryte det ned. Gigastort Rødt flagg!! Anonymkode: 073da...528 11
shakini Skrevet 28. august 2023 #13 Skrevet 28. august 2023 (endret) Jeg har små pupper og har hatt kjærester tidligere som har begynt å klage på størrelsen på dem noen måneder inn i forholdet. Begge gangene var det veldig usikre typer som det etterhvert viste seg at hadde et behov for å dytte meg ned fordi da følte de seg bedre selv. Endret 28. august 2023 av shakini 17 3 4
c_buk Skrevet 28. august 2023 #14 Skrevet 28. august 2023 Først og fremst er det viktig å påpeke at han væremåte her er jo åpenbart ikke greit. Si ifra og respekterer han ikke det så kan det umulig være noe å samle på. Med det sagt så er vi menn gjerne ganske direkte med hverandre når vi ser at noen ikke gjør som de bør. F.eks om man som overvektig foretar dårligere valg så er vi menn nok ofte mer direkte på å påpeke nettopp det. Generelt pakker vi det ikke inn. Alternativt så sier vi bare ikke noe, men om vi påpeker det, er det gjerne mer direkte. Denne måten å kommunisere på fungere sjeldnere på tvers av kjønnene, etter min erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #15 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er stor, slitt med vekten siste årene pga helsen og nå har jeg tatt tak i det. Det går sakte.. han har begynt å dulte i magen min for å tulle liksom, og sende blikk når jeg forsyner meg med mat. Eller at jeg spiste kake.. bare ett stykke. Ikke direkte ting men sånne hint og det er ubehagelig. Han viste jo hvor stor jeg var når vi ble sammen... før hr han kommentert om at personlighet er det viktige men også kalt meg søt før. Føler for å dumpe han, men samtidig tviler jeg så åå meg selv.. Anonymkode: dd15d...ea1 Han liker nok ikke at du går ned i vekt. Anonymkode: 1faba...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #16 Skrevet 28. august 2023 Ts, ønsker du en varig endring i vekt og livsstil, så er det viktig at du har det godt med deg selv. Vil kommentarer og blikk få deg til å føle deg komfortabel og fornøyd med deg selv? Sannsynligvis ikke. Om denne fyren ikke løfter deg opp, men bryter deg ned, så er han ikke noe å holde på. Du skal alltid sette deg selv først, og da skal man ikke omgi seg med mennesker som får deg til å føle deg dårlig. Ta gode valg for deg selv Anonymkode: 68d82...9a6 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #17 Skrevet 28. august 2023 got2go skrev (10 timer siden): Å slanke seg sakte samtidig som at en "bare spiser ett kakestykke" viser tydelig at du ikke går inn for det. Så skjønner han faktisk litt her. Hallo nå må du gi deg her. som slanker seg kan en kose seg med et kakestykke. Jeg har selv gått ned over 50 kg på 1 år, og jeg koste meg med kakestykke i bursdag ja til og med 2 kakestykker. Det ødelegger ikke vekten å kose seg med det så lenge det ikke er ofte. Anonymkode: be306...a88 11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #18 Skrevet 28. august 2023 c_buk skrev (18 minutter siden): Først og fremst er det viktig å påpeke at han væremåte her er jo åpenbart ikke greit. Si ifra og respekterer han ikke det så kan det umulig være noe å samle på. Med det sagt så er vi menn gjerne ganske direkte med hverandre når vi ser at noen ikke gjør som de bør. F.eks om man som overvektig foretar dårligere valg så er vi menn nok ofte mer direkte på å påpeke nettopp det. Generelt pakker vi det ikke inn. Alternativt så sier vi bare ikke noe, men om vi påpeker det, er det gjerne mer direkte. Denne måten å kommunisere på fungere sjeldnere på tvers av kjønnene, etter min erfaring. Jeg har vært stor siden han møtte meg, og man blir jo ikke sammen med noen i håp om at de blir tynn en dag. Snakker ikke med han om at jeg prøver gå ned i vekt. Dette er jo ikke slanke seg fortest mulig med livstilforandring. Han er 190 og veier 120 selv, så litt å ta i han å, viste det kår vi ble sammen så da ble jeg ikke sammen med han for jeg ønsket meg en med vaskebrett. . Anonymkode: dd15d...ea1 8
c_buk Skrevet 28. august 2023 #19 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært stor siden han møtte meg, og man blir jo ikke sammen med noen i håp om at de blir tynn en dag. Snakker ikke med han om at jeg prøver gå ned i vekt. Dette er jo ikke slanke seg fortest mulig med livstilforandring. Han er 190 og veier 120 selv, så litt å ta i han å, viste det kår vi ble sammen så da ble jeg ikke sammen med han for jeg ønsket meg en med vaskebrett. . Anonymkode: dd15d...ea1 Jeg mener ikke at det er greit det han gjør. Forsøkte bare å forsøke å forstå hvorfor det kan oppfattes så hardt. Uavhengig av hans intensjon så er fortsatt ikke handlingen akseptabel. 1
Carrot Skrevet 28. august 2023 #20 Skrevet 28. august 2023 Har du sagt til han at dette får deg til å føle deg ille til mote og at det oppleves ubehagelig? I så fall, hvis han fortsetter er det bare ås ette strek da det viser en enorm mangel på respekt for deg som person, en han bør ha den største omsorg og respekt for som partner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå