Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

jeg skal kjøpe meg bukse, men det er engelske str, og på siden står det altså:

HIP : 33-36 inches (stretchy)

WAIST : 31-33 inches (stretchy)

LENGTH : 39 inches

så var det det da... hvor mye er en inch??? jeghar jo overhodet ikke anelse, og har ikke lyst til å bestille buksa uten å vite om jeg kommer til å passe den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En inch er 2,5 cm. :)

2,54 cm for å være helt nøyaktig.. ;)

Gjest seroxata
Skrevet

oh, tusen takk du er min reddende engel :) nå får jeg meg japanske kule bondagebukser takket være deg ;)

Gjest seroxata
Skrevet

så fort dere svarer :ler: takker ;)

forresten, når jeg ser etter, så har jeg alltid trodd str 12 i us var en large, men her står det at størrelse 40 tilsvarer en 10?!?!? jeg blir forvirret!

Skrevet
oh, tusen takk du er min reddende engel :) nå får jeg meg japanske kule bondagebukser takket være deg ;)

Høres kule ut! :) Link? :sjarmor:

Skrevet
2,54 cm for å være helt nøyaktig.. ;)

Skulle akkurat til å skrive det samme. :ler:

Skrevet
så fort dere svarer :ler: takker ;)

forresten, når jeg ser etter, så har jeg alltid trodd str 12 i us var en large, men her står det at størrelse 40 tilsvarer en 10?!?!? jeg blir forvirret!

Str. 12 i US er tilsvarer str. 42, 10 i US str. 40 osv. men klærne er ofte litt annerledes sydd eller hvordan jeg skal forklare det. I hvert fall er det slik at jeg bare kan drømme om å få på meg str. 36 - 38 her hjemme, mens str. 6 - 8 som regel passer perfekt. Når jeg sammenligner målene på 6 - 8 med 36 - 38 er de likevel for en stor del de samme. Forstå det den som kan, men jeg mistenker at de amerikanske størrelsene er bedre tilpasset min kroppstype (Kort med det jeg vil kalle kraftig skulderparti :sjarmor: ) enn "våre" størrelser som er bergnet på en smaler kroppstype.

Alt i alt tror jeg du kan basere deg på å bestille en størrelse mindre i US enn du vanligvis bruker.

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...