AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg skal lage ostekake til et bryllup. Kaken skal fraktes og trenger å settes i kjøleskap i springform når den kommer frem. Tidligere har jeg brukt Bake it easy hvor fat og springform er i ett. Da kan kaken stå i springformen til den skal serveres og er da ferdig på fatet. Nå er min bake it easy ødelagt og jeg finner ikke ny, har vært overalt på nettet med ingen har. Noen som har noen gode alternativer til hvordan jeg skal frakte og oppbevare kaken? Anonymkode: 04545...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 Google springform med fat. Anonymkode: 9e38a...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 27. august 2023 #3 Del Skrevet 27. august 2023 https://www.kitchn.no/kjokken/bakeutstyr/springformer/modern-house-bayk-kakefat-m-springform-og-lokk-26-cm-gull/?gclid=EAIaIQobChMIp7mExtL9gAMVSfRRCh1xWw58EAQYASABEgL2s_D_BwE https://www.jernia.no/kjøkkenutstyr/bakeform/kakeform/springform/zenker-springform-med-lokk-28cm/p/58022108?channable=02fcb6696400353830323231303801&gclid=EAIaIQobChMIp7mExtL9gAMVSfRRCh1xWw58EAQYByABEgJwsPD_BwE Hvis du ikke vil kjøpe noe kan du bruke bakepapir i springformen og liksom rulle dette av under kaka på det fatet den skal stå på. Toppen av springformen dekker du med plastfolie også transporterer du hele greia i en plastpose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. august 2023 #4 Del Skrevet 27. august 2023 Du kan jo sette springformen på et fat som passer, det syns jeg er det letteste når det gjelder ostekake. Kjeksbunnen holder jo fyllet på plass selv om den lille kanten som er på bake it easy mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 27. august 2023 #5 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg pleier å sette en rund springform uten bunn rett på kakefatet når jeg lager ostekake. Så setter jeg kakefatet, med springformen fortsatt på, i en kaketine, og kakedatet kan settes i kjøleskap etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå