AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Først nå har jeg lagt merke til at Amazon er i Sverige, men jeg lurer på om det er noen som har handlet derfra før? Har handlet på Amazon før, hovedsaklig England, men hvis Sverige er billigere, mindre frakt og raskere levering vurderer jeg selvsagt det isteden... Noen erfaringer med det? Anonymkode: fb01b...5a2
Helgekarjol Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Først nå har jeg lagt merke til at Amazon er i Sverige, men jeg lurer på om det er noen som har handlet derfra før? Har handlet på Amazon før, hovedsaklig England, men hvis Sverige er billigere, mindre frakt og raskere levering vurderer jeg selvsagt det isteden... Noen erfaringer med det? Anonymkode: fb01b...5a2 Sender de til Norge da? Får bare opp meldingen: Artikeln kan inte skickas till din valda leveransplats. Välj en annan leveransplats.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Amazon Sverige er kun for Sverige, og Amazon Tyskland pleier å være litt billigere enn Amazon UK Anonymkode: d1b1c...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå