AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Må du ha bachelor eller master, eller kan du klare å få deg jobb ved å vise til en god portfolio? Har en bachelor, men dessverre ikke i UX. Kan til gjengjeld programmene som brukes (+ HTML og CSS). Anonymkode: 695f2...53f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Lykke til 😅https://uxnorge.no/eksplosiv-okning-av-ux-sokere-til-det-offentlige/?trk=organization_guest_main-feed-card_feed-article-content Anonymkode: 14137...1ba
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lykke til 😅https://uxnorge.no/eksplosiv-okning-av-ux-sokere-til-det-offentlige/?trk=organization_guest_main-feed-card_feed-article-content Anonymkode: 14137...1ba Alright... dette har jeg ikke fått med meg. Da blir det vel vaskekjerring av meg allikevel. Anonymkode: 695f2...53f
proghodet Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Alright... dette har jeg ikke fått med meg. Da blir det vel vaskekjerring av meg allikevel. Anonymkode: 695f2...53f Må du jobbe i det offentlige, da? Må det være i Oslo? Gitt at du har en ålreit portefølje er det vel bare å sende åpne søknader til alt som ser gøy ut av byråer innenfor ditt geografiske område.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Det har vel gått nedoverbakke de siste par årene, dette gjelder ikke bare for designere. Men de fleste prosjekter kutter nok designere før de kutter utviklere, sånn må det jo nesten være. Anonymkode: 89095...7d0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 Det er bra marked om du er erfaren, og ekstra bra om du er en enhjørning (du kan gjøre både research, UX og UI). Folk er mindre interessert i designere som er spesialiserte, siden de da ofte må ha flere designere. Samme gjelder med juniorer, de trenger som regel mer veiledning fra en mer erfaren designer. Ansatte ny designer før sommeren, og var misfornøyd med kvaliteten på søkerne, til tross for at vi fikk mange. Var nesten bare "har jobbet som noe annet men tok et årstudium/kurs/sertifisering i UX" type profiler, som vi ikke ville ha. Anonymkode: 44341...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå