Gå til innhold

Familie splittelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre i denne situasjonen og trenger råd. 

Vi er en stor søskenflokk som alltid har stilt opp og vært der for hverandre i alle år. Ene broren min fikk seg dame for mange år sia, hun har barn fra før og mye bagasje med seg. Hun ble tatt i mot med åpne armer av flesteparten av familien. Vi kom opp i en situasjon for en god stund siden hvor en av mine brødre vendte ryggen sin mot meg og virkelig overtrampa hva som er greit, jeg mistenker at denne kjæresten er den som har fremprovosert alt sammen og oppmuntrert hele familien til og gå i mot meg og min familie, nå har vi ingen kontakt med noen i familien. Denne dama har stalket barna mine og prøvd og lage problemer. Hun har en for historie som ikke er helt bra og har hatt kontakt med bv før. Jeg har prøvd og varsle videre om bekymringen rundt henne men det er ikke så enkelt, kan ikke snakke med familien min om det fordi de har valgt og støtte opp under oppførselen. Har også hatt en sterk mistanke om at hun har drevet med spesielle ting før. Denne dama har ødelagt hele livet vårt, hva skal jeg gjøre for og få familien til og skjønne hvem som er gal og trenger hjelp? Broren min valgte henne på bekostning av alt. Hun er ikke en god mor for sine barn heller, latt de gå gjennom masse traume bare fordi hun ikke turte og gå i mot xtypen sin. Har vurdert og ta kontakt med en privat etterforsker for og se hva dem kan finne som jeg evt kan få tak i noe bevis noen som har prøvd dette? 

Anonymkode: 09a33...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...