AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hei! Jeg bor i et borettslag med 24 leiligheter med 12 parkeringsplasser etter ansiennitet (resten må parkere i gata). I høst flyttet det inn ny beboer og først nå ønsker beboeren å få eget handikapparkering. (Hadde samme skaden da beboere flyttet inn og viste om at beboeren er bak i køen på parkeringsplass). Borettslaget disponerer ingen handikap parkering. Har beboeren rett til å få/ta en plass fra andre beboere eller må beboeren vente på tur som alle andre som venter på egen parkeringsplass? Anonymkode: b66af...9d8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Hva står det i vedtektene til borettslaget? Anonymkode: aa06d...311 1
Brunello Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Nei. Det er kun når det er hc plass som er etablert etter kommunens krav handicapede kan ha rett til slik plass. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Jeg bor i et borettslag med 24 leiligheter med 12 parkeringsplasser etter ansiennitet (resten må parkere i gata). I høst flyttet det inn ny beboer og først nå ønsker beboeren å få eget handikapparkering. (Hadde samme skaden da beboere flyttet inn og viste om at beboeren er bak i køen på parkeringsplass). Borettslaget disponerer ingen handikap parkering. Har beboeren rett til å få/ta en plass fra andre beboere eller må beboeren vente på tur som alle andre som venter på egen parkeringsplass? Anonymkode: b66af...9d8 Er det egentlig så nøye hva som er millimeterrett i slike tilfeller? Jeg personlig hadde vært mer takknemlig for at jeg var frisk og latt vedkommende fått en plass om det gjorde livet hens lettere Anonymkode: 21527...9b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå