Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med henvisning og sånn? Sist fikk jeg ikke lov å komme inn til svangerskapskontroll før etter uke 12, men nå har man rett på tidlig ultralyd. Må jeg bestille time hos legen eller kan det være nok å bare sende en melding på appen og be om henvisning?

Anonymkode: 9aec4...c44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert be om henvisning på appen hvis du ønsker det, men jeg bestilte bare time i uke 5 når jeg hadde fått positiv test. Første gang gravid, så syns det var veldig greit 😊 Fikk dermed time hos fastlegen både i uke 5 og uke 12 når blodprøvene skulle tas.

Anonymkode: 08af7...a59

Skrevet

Jeg ringte legen om spurte om han kunne sende henvisning. Da fikk jeg timen både til tidlig og ordinær ul. Har ikke vært på svangerskapskontroll enda da.. er i uke 34 så må vel snart dra 😅

Anonymkode: e31ea...338

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg ringte legen om spurte om han kunne sende henvisning. Da fikk jeg timen både til tidlig og ordinær ul. Har ikke vært på svangerskapskontroll enda da.. er i uke 34 så må vel snart dra 😅

Anonymkode: e31ea...338

Oi, det kan være lurt å starte med nå ja :) Greit å følge med på blodtrykk, urinprøver, etc.

Anonymkode: b573f...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...