AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hvordan gjør dere det med henvisning og sånn? Sist fikk jeg ikke lov å komme inn til svangerskapskontroll før etter uke 12, men nå har man rett på tidlig ultralyd. Må jeg bestille time hos legen eller kan det være nok å bare sende en melding på appen og be om henvisning? Anonymkode: 9aec4...c44
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Du kan sikkert be om henvisning på appen hvis du ønsker det, men jeg bestilte bare time i uke 5 når jeg hadde fått positiv test. Første gang gravid, så syns det var veldig greit 😊 Fikk dermed time hos fastlegen både i uke 5 og uke 12 når blodprøvene skulle tas. Anonymkode: 08af7...a59
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Jeg ringte legen om spurte om han kunne sende henvisning. Da fikk jeg timen både til tidlig og ordinær ul. Har ikke vært på svangerskapskontroll enda da.. er i uke 34 så må vel snart dra 😅 Anonymkode: e31ea...338
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg ringte legen om spurte om han kunne sende henvisning. Da fikk jeg timen både til tidlig og ordinær ul. Har ikke vært på svangerskapskontroll enda da.. er i uke 34 så må vel snart dra 😅 Anonymkode: e31ea...338 Oi, det kan være lurt å starte med nå ja Greit å følge med på blodtrykk, urinprøver, etc. Anonymkode: b573f...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå