AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Har en 17 åring som startet som lærling nettopp. 15 timer unna. Han skal jobbe turnus og kommer hjem i friperioder. Likevel, hjertesmerte for mamma hjertet ❤️ flere som kjenner på dette når barna flyr ut av redet? Anonymkode: f7257...14d 1
Aninemine Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Det er enda noen år til mine flytter, men jeg skjønner deg utrolig godt, for jeg gruer meg allerede.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Absolutt ts❤️forstår deg veldig godt. Min er 16 men jeg gruer meg skikkelig allerede plutselig gikk åra så fort😳han har begynt på vgs nå og nå går det nok veldig fort før voksenlivet er der og river han bort❤️😔 Men jeg prøver å tenke på at jeg er takknemlig for den tiden jeg får❤️veldig glad for at han fortsatt sjal bo hjemme litt til selv om det blir litt pendling til skolen. Blir lærling tid på min og etterhvert ❤️ Vi har en veldig god relasjon og kan snakke om alt 🥰det er min store trøst. Så får vi være der som et trygg havn når de nå skal ut på livets store reise. Vet selv hvor fort den tiden de er i nå gikk før voksenlivet med jobb og barn var der. Jeg har også tatt litt grep på å ta vare på meg selv i denne nye epoken. Meldt meg på yoga kurs. Så kan jeg ha noe eget å fokusere på også ❤️🧘♀️ Anonymkode: 7fc87...c2a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Absolutt ts❤️forstår deg veldig godt. Min er 16 men jeg gruer meg skikkelig allerede plutselig gikk åra så fort😳han har begynt på vgs nå og nå går det nok veldig fort før voksenlivet er der og river han bort❤️😔 Men jeg prøver å tenke på at jeg er takknemlig for den tiden jeg får❤️veldig glad for at han fortsatt sjal bo hjemme litt til selv om det blir litt pendling til skolen. Blir lærling tid på min og etterhvert ❤️ Vi har en veldig god relasjon og kan snakke om alt 🥰det er min store trøst. Så får vi være der som et trygg havn når de nå skal ut på livets store reise. Vet selv hvor fort den tiden de er i nå gikk før voksenlivet med jobb og barn var der. Jeg har også tatt litt grep på å ta vare på meg selv i denne nye epoken. Meldt meg på yoga kurs. Så kan jeg ha noe eget å fokusere på også ❤️🧘♀️ Anonymkode: 7fc87...c2a Samtidig tenker jeg at vi må ha gjort noe riktig som foreldre når han tør å reise så langt for å nå drømmene sine. Jeg hadde aldri turt å reise så langt hjemmefra med vilt fremmede mennesker på samme alder. Kjenner ikke en eneste person. Men han er utadvendt og blir fort kjent. Er jo stolt av han. Så har jo jo snap kart så vi kan følge med på 😅 Vi har er barn til som er yngre så blir ikke helt alene Anonymkode: f7257...14d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Har en 22 åring som bor hjemme i mens han studerer. Er så dyrt å leie og siden han går på skole i byen her, så er det greit. Jeg liker å ha han her. Jeg har noen å lage mat til. Jeg orker ikke bestandig å lage mat bare til meg Gruer meg litt til han flytter Anonymkode: dff3e...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå