Gå til innhold

Når slette tinder sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har møtt en fyr på tinder som jeg har truffet flere ganger i løpet av den siste måneden. Vi har hatt varierte og koselige dater og han har til og med sagt at han liker meg godt og er glad i meg. Selv blir jeg klein når det kommer til sånn romanse snakk, men kjenner godt sommerfuglene i magen og vi nærmest oppfører oss som kjærester.

Jeg bare lurer litt på når tar man steget og sletter tinder appen? Og evt tar liksom den kleine samtalen? Når tenker dere at det er normalt, evt å starte en slik samtale? 

Anonymkode: 2bea7...002

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min fortalte meg dagen etter første date at han hadde slettet profilen sin. Jeg hadde ikke rukket å tenke på det selv ❤️

Anonymkode: e1c02...9a2

Skrevet

Det gjør du når du føler deg trygg på at det blir et varig forhold. Jeg pleier noen ganger å si at jeg har satt Tinder på pause (eller skjult kortet mitt) for å vise at jeg ikke dater noen andre, eller er interessert i å lete etter noen andre. Det tar dog lang tid før man vet om det faktisk blir varig, så  slette Tinder sammen ligger for meg langt fram i tid. Lenge etter at man har blitt kjærester. Men mulig det er fordi jeg er litt lat... Gidder ikke opprette ny profil hvis forholdet ryker etter et år. Da må jeg jo begynne på nytt og får opp alle de jeg nå har utelukket på nytt...🤪

Anonymkode: 6b774...20d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjør du når du føler deg trygg på at det blir et varig forhold. Jeg pleier noen ganger å si at jeg har satt Tinder på pause (eller skjult kortet mitt) for å vise at jeg ikke dater noen andre, eller er interessert i å lete etter noen andre. Det tar dog lang tid før man vet om det faktisk blir varig, så  slette Tinder sammen ligger for meg langt fram i tid. Lenge etter at man har blitt kjærester. Men mulig det er fordi jeg er litt lat... Gidder ikke opprette ny profil hvis forholdet ryker etter et år. Da må jeg jo begynne på nytt og får opp alle de jeg nå har utelukket på nytt...🤪

Så hvis det var opp til deg, ville du hatt tinder profilen din i over 1 år for sikkerhetsskyld? Hva med å evt slette appen men ikke profilen? Blir man usynlig for andre da? 

Ts

Skrevet

Etter tre dater og en telttur over helga. Synes det er meget spesielt å beholde profilen så lenge som anonym over...

Anonymkode: a8f45...9f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Etter tre dater og en telttur over helga. Synes det er meget spesielt å beholde profilen så lenge som anonym over...

Anonymkode: a8f45...9f6

Takk! Så kanskje ikke så rart at jeg tenker på å slette appen da? 

Hvordan ville du gått frem da egentlig?

Ts

Skrevet

Vi slettet den vel på date nr 3 eller 4. skal sies at alle våre dater innebar overnatting med sex 😜

Anonymkode: fd8ed...6c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde jeg oppdaget at min samboer hadde tinder fremdeles etter ett år fordi han 'ikke gadd å slette den fordi det er så stress å begynne på nytt om forholdet ryker', så hadde jeg seriøst revurdert hele forholdet. 

Vi hadde 'samtalen' ca to måneder etter første date. Var da det føltes naturlig ut, med tanke på at vi egentlig ikke startet med tanke mot forhold. 

Jeg tenker den er naturlig å ha etter at det har gått 1-2 måneder, og har møtt hverandre en rekke ganger. De aller fleste vet jo godt hva de vil når det har gått en måneds tid, om de ser for seg et forhold osv. 

Anonymkode: 12c97...d16

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 20.20):

Mannen min fortalte meg dagen etter første date at han hadde slettet profilen sin. Jeg hadde ikke rukket å tenke på det selv ❤️

Anonymkode: e1c02...9a2

Det gjør jeg og. Jeg mener jeg sletter den hvis det er en jeg liker godt. Men jeg sier det ikke, bare gjør det.

Skrevet

Jeg ville kopiert ut teksten på profilen min inn i notisblokka på telefonen. Deretter ville jeg tatt vekk bilder av meg selv (byttet det ut med natur eller annet) og slettet teksten. Neste steg ville være å deaktivere profilen og slette appen. Du har fortsatt brukernavnet og passordet ditt for å aktivere den, men da har du fremdeles de som lå på "like" listen din og alle samtalene du har hatt - også med din nåværende potensielle type. Om det går skeis starter du ikke helt fra scratch. Jeg er gammel nok til å vite at ting kan gå galt i forhold. Jeg ville vist han hvordan han gjør det samme om dere ble enige om å slette appen. 

Anonymkode: 3448e...3f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Så hvis det var opp til deg, ville du hatt tinder profilen din i over 1 år for sikkerhetsskyld? Hva med å evt slette appen men ikke profilen? Blir man usynlig for andre da? 

Ts

Du stiller inn på appen om du er synlig for andre eller ikke. Det er det som kalles å skjule kortet. Å bare slette appen gjør ingen ting, da er alt som før du slettet når du laster den inn igjen. Du må fysisk avslutte profilen. Men om du skjuler kortet og fjerner appen så sender man jo et signal om at man ønsker å satse på den andre ja.

Ja, jeg beholder appen. Dette fordi jeg har vært gjennom 2-3 forhold som har vart fra 6 mnd til 1,5 år. Og på den tiden er det såpass lite utskifting av folk på appen i det området jeg bor, så jeg gidder ikke å måtte gå gjennom alle på nytt. Kynisk og uromantisk? Kanskje. Men det er et resultat av erfaring. Jeg har tidligere slettet profilen min, og så opprettet ny når det viste seg at mannen ikke var noe å samle på likevel når han omsider viste alle sine sider. Nå er jeg voksen da, og tenker at man tar selvfølgelig praten om hvor man står, om man ønsker å satse eller ikke. Og jeg forventer at man er ærlig og gjør som man har sagt. Om noen  har appen på telefonen eller ikke har null betydning i forhold til om de er utro eller ikke, eller om de ønsker å satse på forholdet tenker jeg. Det tar ikke mange minuttene å laste ned den og lage seg en ny profil. Det er det man sier og viser hver dag som sier noe om hvor man er på vei.

Skrevet

Vi har vært sammen i tre år, samboere i to, og vi har og bruker begge Tinder fortsatt.

Anonymkode: 8e2ee...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...