Gå til innhold

Passiv av ADHD-medisin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært igjennom det meste som finnes, og jeg landet til slutt på den typen som ga minst bivirkninger og som fungerte ok. Etter noen mnd på medisinen har jeg bare blitt mer og mer passiv og uvirksom. Jeg får ikke gjort noen ting! Jeg forsøkte først å trappe ned, men synes ikke det hjalp. Jeg opplevde bare dårligere virkning på alt annet. Så trappet jeg opp, og da ble det verre. Så nå trapper jeg ned igjen.

jeg føler meg så ulykkelig fordi vi ikke har funnet en medisin for meg og lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre nå:(( råd?

Anonymkode: c2a86...668

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Refreng
Skrevet

Hva sliter du med i hverdagen?

Metastudier har sett effekt av yoga og meditasjon for ADHD. Dersom du sliter med å finne medisin som fungerer, så finnes det andre ting som kan lette symptomer, selv om det selvsagt ikke er en kur.

Skrevet

Det finnes jo ulike typer adhd-medisin som du kan prøve ut. Vi trappet selv noe ned på medisineringen til vår sønn, da vi så at han hadde bra effekt og fikk mindre bivirkninger på ca 2/3 av dosen legen trodde han kom til å trenge.

Anonymkode: 360cb...248

Skrevet

Sliter med å ikke få gjort ting, noe som ble verre av medisiner. Både å starte opp og å fullføre.

sliter også med å organisere meg, struktur og oversikt. Konstant følelse av å være overveldet, ikke ha kontroll og at jeg ikke får til livet.

lista er lang, men dette er kanskje de største utfordringene.

jeg har prøvd yoga og meditasjon, men klarer ikke å gjøre noen ting til en rutine. Jeg gjorde det en periode, og så var det slutt.

jeg skal trappe ned og prøve meg på en lav dose. 

Anonymkode: c2a86...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...