Gå til innhold

Dere som har en casual men relativt pen klesstil, hvor henter dere inspirasjon fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en garderobeoppdatering, følger dere noen spesielle på insta som legger ut antrekk? Jeg liker ikke å skille meg ut noe særlig i klesveien, men liker å se bra ut(eller i hvert fall helt grei ut uten å være grå mus😅) Er kvinne på 26 fra et mindre tettsted på Vestlandet, vi er ikke knallsterke på mote her, haha.

Anonymkode: 7d5be...d26

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig casual/pen stil, liker t-skjorte sammen med en comfy dressbukse i god kvalitetsmateriale og finner mye inspirasjon i capsule wardrobe filmer på tik tok og youtube :) 

image.thumb.png.47ef5ed3b70ef5e0758e8680e47ed790.png

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tjoheiii skrev (34 minutter siden):

Jeg har veldig casual/pen stil, liker t-skjorte sammen med en comfy dressbukse i god kvalitetsmateriale og finner mye inspirasjon i capsule wardrobe filmer på tik tok og youtube :) 

7 ulike jakker? Hva skal man med det?

Anonymkode: 4a624...90a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tjoheiii skrev (41 minutter siden):

Nja…Dette er jo klesstilen til 95% kvinner. 

Anonymkode: 7e4a0...651

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke fra et spesielt sted, men vero moda feks har mye fint. Når du har noen plagg du liker kan du finne andre lignende på feks hm 

Anonymkode: c9711...f62

Skrevet

Bruker Tise. Finner plagg jeg liker, trykker like og så når jeg har skrollet etter både kaller, sko, bukser og topper ser jeg tilbake og plukker ut det som passer sammen. 

Zalando har også ofte forslag til antrekk som jeg liker hvis jeg først har funnet ett plagg jeg liker der. 

Anonymkode: 470b5...c65

Skrevet
Tjoheiii skrev (59 minutter siden):

Så triste farger 😞

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger en garderobeoppdatering, følger dere noen spesielle på insta som legger ut antrekk? Jeg liker ikke å skille meg ut noe særlig i klesveien, men liker å se bra ut(eller i hvert fall helt grei ut uten å være grå mus😅) Er kvinne på 26 fra et mindre tettsted på Vestlandet, vi er ikke knallsterke på mote her, haha.

Jeg følger  Fashionjackson elsker stilen hennes

Anonymkode: 32534...8d9

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Så triste farger 😞

Ja i haust er det virkelig kjeeeedelegt i fargeverden

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (7 timer siden):

Så triste farger 😞

Jeg elsker fargene 🥰

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (10 timer siden):

Så triste farger 😞

Det synes jeg også, men det er sikkert slik det skal være? Får inn masse sånt i inn-boksen min på Pinterest, det er kun beige, hvitt sort og til nød litt grått og blått.
For all del, greie basisfarger men hadde det ikke vært for toppene mine i vinrødt, olivengrønt og blåfarger hadde jeg tørna. 
Har en litt britisk stil. Oppdaget nylig det britiske klesmerket Brora, de har mye fint i rike høstfarger. Cord, tweed og strikk. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Bacteria skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg også, men det er sikkert slik det skal være? Får inn masse sånt i inn-boksen min på Pinterest, det er kun beige, hvitt sort og til nød litt grått og blått.
For all del, greie basisfarger men hadde det ikke vært for toppene mine i vinrødt, olivengrønt og blåfarger hadde jeg tørna. 
Har en litt britisk stil. Oppdaget nylig det britiske klesmerket Brora, de har mye fint i rike høstfarger. Cord, tweed og strikk. 

Høres ut som en koselig stil 🧡 selv har jeg falt helt for klærne på Cidershop. 

• Liker 1
Skrevet
Capazitet skrev (8 timer siden):

Ja i haust er det virkelig kjeeeedelegt i fargeverden

Ja, så det senest i går inne på Bonprix. Hver gang jeg fant noe jeg ville ha og skulle sjekke om plagget fantes i rødt eller blått så var de kun i svart og brunt…så da sparte jeg de pengene. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bacteria skrev (1 time siden):

Har en litt britisk stil. Oppdaget nylig det britiske klesmerket Brora, de har mye fint i rike høstfarger. Cord, tweed og strikk

Gikk inn på nettsiden deres nå, så mye fint! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er også fra vestlandet og et forholdsvis lite sted og her er masse mote.. Det som er min greie er å ha basisplagg som er tidløse og så noen som jeg kan bygge opp og ned med som er "in" akkurat nå, enkelte plagg og merker er jo ikke tidløse, som ganni og holsweiler for eksempel, mens andre som Sand, Munthe osv gjerne har fokus på det de kaller bærekraft i en klassisk stil. Det gjør det enkelt å sette sammen en stil man selv trives med og ikke trenger bytte ut hver sesong.. 

• Liker 1
Skrevet

Tar meg en tur på butikken og kjøper det jeg liker. 

Anonymkode: 2c42a...76f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nja…Dette er jo klesstilen til 95% kvinner. 

Anonymkode: 7e4a0...651

Kan fortsatt være pen/casual :) 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (12 timer siden):

Så triste farger 😞

Poenget med kapselgarderobe er å ha basic klær som lett kan kombineres og lage mange forskjellige antrekk :) er helt i orden å ha noen plagg i en knæsj farge utenom basen, eller hele kapselgarderoben i rosa om du heller vil det! Men personlig liker jeg beige og svart, så kan jeg heller bruke en knæsj leppestift, eller en fargerik veske om jeg føler for det! :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

7 ulike jakker? Hva skal man med det?

Anonymkode: 4a624...90a

hvor ser du 7 ulljakker? det er foskjell på bruksområdet til en vinterkåpe og en cardigan, og en trenchcoat er ikke en ulljakke. Du må nok vaske brillene og se en gang til.

Anonymkode: ac9cf...279

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...