AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hei. Jeg har fått ett dårlig forhold til min mor, etter at stefaren min kom inn i bildet. Han kontrollerer hun veldig og gjort hun til en helt annen person. Hun ser ikke barnebarna sine lenger «sier hun ikke vil ha dem». Stefar kom inn i bilde, ganske kort tid etter min far døde. Han sier ting til min mor som hun skal si videre til oss/meg. Jeg får beskjed om at jeg kler meg stygt. At guttungen må klippe seg. At guttungen begynner å bli tjukk. At han ikke er flink til å snakke. At han ikke går med fine klær. Hun var ett helt annen bestemor, føre hun møtte han Anonymkode: 25af4...703
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Oj, spesielt. Har du snakket med din mor om dette? Jeg ville satt hardt mot hardt, og sagt at enten slutter hun med å si slike ting, ellers vil hun ikke få treffe verken deg eller barna. Helst skulle hun selvsagt droppet den "mannen", men tviler på at det skjer. Er han dominerende mot henne? Altså er det noen form for vold? Psykisk eller fysisk? Anonymkode: b07f2...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå