AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hei! Jeg var hos legen for 3 uker siden. Han mente mine symptomer var angst, og henviste meg videre uten å ta noe som helst prøver av meg. Jeg glemte selvfølgelig å nevne den lille kulen min på halsen som er på 5mm. Den synes ikke så godt, men litt og kjennes når jeg har hode på en bestemt vinkel. Jeg nevnte kulen på melding til legen da jeg skulle sende noen utfyllende informasjon til DPS på helsenorge, men fikk ikke svar. Jeg hadde i sommer også litt blødninger i tannkjøttet, men det gikk over da jeg pusset og ble mer bevisst på munnhygenen min. Dro til tannlegen og han sa tannkjøttet så fint ut, ingen betennelse. Borret og la en fylling på fredag og blør nå fra det området (håper det er normalt). Har også opplevd en del svimmelhet, typ blodtrykksfall. Burde jeg gå til legen igjen og be han ta prøver? Føler meg så dum om jeg skal ditt igjen for å be han om det. Vil ikke være hysterisk Anonymkode: 8babe...890
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Jeg tror angst høres rett ut. Det er helt normalt blø i tannkjøttet, spesielt når man ikke er nøye med tannhygiene. Svimmelhet som kjennes ut som blodtrykksfall er ett symtom på angst. Når får du svimmelheten? Og hvor ofte? Anonymkode: 09bd1...a88 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror angst høres rett ut. Det er helt normalt blø i tannkjøttet, spesielt når man ikke er nøye med tannhygiene. Svimmelhet som kjennes ut som blodtrykksfall er ett symtom på angst. Når får du svimmelheten? Og hvor ofte? Anonymkode: 09bd1...a88 Får det når jeg reiser meg. Er bare 27 år og har et sunt kosthold og trener regelmessig. Det kommer i perioder, men har jo alltid vært sånn også. Kanskje mer bevisst på det nå enn før. Ts Anonymkode: 8babe...890
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hei! Jeg var hos legen for 3 uker siden. Han mente mine symptomer var angst, og henviste meg videre uten å ta noe som helst prøver av meg. Jeg glemte selvfølgelig å nevne den lille kulen min på halsen som er på 5mm. Den synes ikke så godt, men litt og kjennes når jeg har hode på en bestemt vinkel. Jeg nevnte kulen på melding til legen da jeg skulle sende noen utfyllende informasjon til DPS på helsenorge, men fikk ikke svar. Jeg hadde i sommer også litt blødninger i tannkjøttet, men det gikk over da jeg pusset og ble mer bevisst på munnhygenen min. Dro til tannlegen og han sa tannkjøttet så fint ut, ingen betennelse. Borret og la en fylling på fredag og blør nå fra det området (håper det er normalt). Har også opplevd en del svimmelhet, typ blodtrykksfall. Burde jeg gå til legen igjen og be han ta prøver? Føler meg så dum om jeg skal ditt igjen for å be han om det. Vil ikke være hysterisk Anonymkode: 8babe...890 Selvfølgelig kan du be om en generell helsesjekk, litt status på vitaminer osv. Om du er henvist dps så er de også glad for at du er «friskemeldt» fysisk før de begynner å behandle deg for psykiske ting. Dessuten betaler du for timene hos fastlegen -så vedkommende tjener penger på at du kommer å sjekker deg, deg trenger du ikke ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: 96f0e...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå