AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Så noen hevdet at om en leide boligen lengre enn 5 år så økte vedlikeholdspliktene til leieboer, men prøvde å se i husleieloven og kontrakten min, og står ingenting om det slik jeg kan se. Er det noen generell regel om det (hva er de reglene i så fall, hva omfatter det) eller er det bare at noen legger inn slike vilkår i husleiekontrakt? Anonymkode: 0adbe...13a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så noen hevdet at om en leide boligen lengre enn 5 år så økte vedlikeholdspliktene til leieboer, men prøvde å se i husleieloven og kontrakten min, og står ingenting om det slik jeg kan se. Er det noen generell regel om det (hva er de reglene i så fall, hva omfatter det) eller er det bare at noen legger inn slike vilkår i husleiekontrakt? Anonymkode: 0adbe...13a Der har du svaret, det er heller ikke lov til å legge inn klausuler i en avtale som gir dårligere kår enn det som er oppgitt i Husleieloven. Anonymkode: 2d1f4...831 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå