Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Er det noe jeg kan gjøre for ikke miste så mye hår? Jeg føler det har blitt veldig lite nå Jeg tar B-vitaminer daglig.
Latee Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Kanskje ta deg en tur til legen for å forsikre deg om at det ikke er noe galt?
Gjest gjest Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 tror sånt går i sykluser. jeg mista vanvittig mye hår sommeren for to år sida. det gikk over av seg selv. har langt hår og røyter forsatt,men ikke så store mengder.
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Bland en skvett mørk rom i balsamen. Ikke mye bare sånn glugg-glugg... Rist flaska godt, og bruk den som vanlig balsam. Hjalp meg...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Hvert hårstrå vokser i ca 6 år før det faller av. Derfor kommer man i perioder hvor man mister veldig mye hår på en gang. Ellers er jo stress en typisk årsak til håravfall. Hvis du stresser mye for tida kan dette kanskje være årsaken.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Medisiner? Jeg gikk på en som gjorde at håret falt av...
Hu i Svingen Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Bland en skvett mørk rom i balsamen. Ikke mye bare sånn glugg-glugg... Rist flaska godt, og bruk den som vanlig balsam. Hjalp meg... ← Rom? Mener du virkelig at det hjalp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå