AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Hei jeg har ei venninne på 23 år som har alltid vært veldig familie kjær. Men jeg har startet og oppleve at hun ikke har sine egne meninger og lar seg på virke alt for mye av foreldrene sine på ting. Noe som fører til at jeg føler jeg mister henne. Hver gang jeg prater med henne om dette så blir hun sur og si seg uenig. Eller så sier hun unnskyld og stopper i en stund, og går tilbake til og gjøre akuratt det samme igjen ett par uker etterpå. Har dere noen tips? Anonymkode: 00fbb...64b
Pippi Lotta Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei jeg har ei venninne på 23 år som har alltid vært veldig familie kjær. Men jeg har startet og oppleve at hun ikke har sine egne meninger og lar seg på virke alt for mye av foreldrene sine på ting. Noe som fører til at jeg føler jeg mister henne. Hver gang jeg prater med henne om dette så blir hun sur og si seg uenig. Eller så sier hun unnskyld og stopper i en stund, og går tilbake til og gjøre akuratt det samme igjen ett par uker etterpå. Har dere noen tips? Anonymkode: 00fbb...64b Hvilke ting er det hun er enig med foreldrene i? Det er ganske vanlig at man blir likere foreldrene sine når man blir voksen.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Du opplever det, ja. Kanskje dere rett og slett vokser fra hverandre? Anonymkode: 0eac7...e7a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Du mener at du tenker og gjør riktig, men ikke hun? Anonymkode: 6a430...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå