AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Før kjøpte jeg alltid oljer på Kremmerhuset (glad i clean linen) som jeg hadde på en oljelampe med telys under. Ser det nye nå er luftfuktere på strøm, men jeg vil ha det enklest mulig tror jeg uten ledninger og lys... men ikke plastbeholder/ferdig lys med lukt.. eller er disse luftfukterne verdt 1000 lappen? Synes også det alltid blir liggende masse voks igjen på de dyre små duftlysene fra for eksempel H&C. Klineri med å legge i ny veke.. Noen som har anbefalinger til godlukt i huset:-) Anonymkode: 478a9...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg bruker denne fra Bolsius, legger voks oppi og brennende telys under. Lukter godt i heeeeele huset,lenge😍 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Del Skrevet 27. august 2023 Det hadde jeg ikke hørt om. Hvor kjøper man voks, kan du anbefale lukt i så fall? Takk for tipset! Anonymkode: 478a9...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. august 2023 #4 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hadde jeg ikke hørt om. Hvor kjøper man voks, kan du anbefale lukt i så fall? Takk for tipset! Anonymkode: 478a9...823 Jeg kjøper det på europris 🤗 (de har på spar kjøp også,ser jeg) Koster rundt 90,- for selve beholderen, og rundt 50,- for en pakke med voks. Jeg liker godt disse : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Del Skrevet 27. august 2023 flusa skrev (1 time siden): Jeg kjøper det på europris 🤗 (de har på spar kjøp også,ser jeg) Koster rundt 90,- for selve beholderen, og rundt 50,- for en pakke med voks. Jeg liker godt disse : Takk for tips! Ser at de har duftoljer i samme merket, er de gode? Anonymkode: 6a765...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. august 2023 #6 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for tips! Ser at de har duftoljer i samme merket, er de gode? Anonymkode: 6a765...b1b Har ikke testet de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #7 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk for tips! Ser at de har duftoljer i samme merket, er de gode? Anonymkode: 6a765...b1b Jeg har testet de. Vanilje liker jeg i huset og mango på badet. Varer lenge og lukter godt, ikke for sterkt. Anonymkode: bb3b4...9ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. august 2023 #8 Del Skrevet 28. august 2023 Liker også godt duftlysene fra Bolsius 😊 Liker alle luktene bortsett fra Lavendel. Hater lukten av lavendel 😝 Men de andre lukter godt. Magnolia er min favoritt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Del Skrevet 1. april Jeg bruker duftvoks fra Candles with a cick og fra Boblehuset. Pluss at jeg er veldig glad i diffuseren min 🙂. Bestiller gode oljer til den på nett, og syns den er veldig enkel i bruk. Personlig liker jeg ikke voks og oljer fra Europris. Syns de har en rar og kunstig lukt. Men hver sin smak 🙂 Anonymkode: 3ef3d...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Del Skrevet 1. april Bruker incense. Røkelse Anonymkode: 364e1...eb0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Del Skrevet 1. april Duftbrennere selger de billig på Søstrene Grene. Voksdufter kjøper jeg på Boblehuset. De lukter himmelsk 😍 Anonymkode: 01bb4...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 1. april #12 Del Skrevet 1. april Ryddet for reklame og avsporinger, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Del Skrevet 1. april Den beste lukten i et hus er av grønnsåpe og god utlufting hver dag. Evt. røkelse eller naturlige essensielle oljer i diffuser, dersom huset ditt har veldig dårlig lukt. Har du mugg, hund, eller noe som gjør at huset ditt lukter fælt? Anonymkode: 6f566...cba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #14 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Den beste lukten i et hus er av grønnsåpe og god utlufting hver dag. Evt. røkelse eller naturlige essensielle oljer i diffuser, dersom huset ditt har veldig dårlig lukt. Har du mugg, hund, eller noe som gjør at huset ditt lukter fælt? Anonymkode: 6f566...cba Normalt enig, er vel ikke sunt med disse luktene heller. Men akkurat på badet er det deilig med en diskret lukt, så der bruker jeg pinner fra Kid i Fresh Cotton… Anonymkode: d64c3...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #15 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 14.06): Før kjøpte jeg alltid oljer på Kremmerhuset (glad i clean linen) som jeg hadde på en oljelampe med telys under. Ser det nye nå er luftfuktere på strøm, men jeg vil ha det enklest mulig tror jeg uten ledninger og lys... men ikke plastbeholder/ferdig lys med lukt.. eller er disse luftfukterne verdt 1000 lappen? Synes også det alltid blir liggende masse voks igjen på de dyre små duftlysene fra for eksempel H&C. Klineri med å legge i ny veke.. Noen som har anbefalinger til godlukt i huset:-) Anonymkode: 478a9...823 Hvorfor gå og puste inn masse kjemikalier og utsette kroppen for skader? Både hjerne og lunger kan påvirkes av å være i slik duft 24/7. Holder du det normalt rent hjemme så lukter det godt uansett. Anonymkode: 4b367...f83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #16 Del Skrevet 2. april Slutt å forurense lufta med kunstig duft! Vask huset,rent lukter alltid godt! Eller bak boller eller pepperkaker,bakst dufter deilig. Anonymkode: 66cb6...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #17 Del Skrevet 2. april Wunderbaum?🤷🏻 Anonymkode: 7edba...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå