AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Tidligere i våres ble jeg kjent med en dame på en datingside. Vi fikk raskt en fin tone på mld og skrev sammen så å si hver dag. Jeg skrev morgenmld hver dag og hun fulgte opp og stilte spm og ønsket tydeligvis å bli kjent. Etter et par uker spurte hun om jeg ville ta samtalen videre utenfor appen og kanskje gå en tur sammen, noe vi også gjorde. Men samtidig som vi ble kjent skjedde det veldig mye på privaten (ikke relevant hva det var - men nok til at det ble for mye for meg). Så jeg ble kanskje litt utilgjengelig og svarte ikke like fort som tidligere. Dette reagerte hun på og lurte på hva som skjedde og hva jeg ønsket videre. Jeg sa det som det var; det er mye som skjer på privaten og at jeg ikke har overskudd til å gå videre med noen nå. Dessuten er det mye med meg som kan være en belastning og jeg vet ikke helt om hun er typen til å takle noe sånn. Hun respekterte det, men ble skuffa og brøt kontakten. Nå, 4 mnd senere har ting blitt enklere og vi har fått kontakt igjen. Nå har hun begynt å spørre om hva jeg ønsker videre og om jeg er på et sted i livet der det kan være plass til et forhold. For å være ærlig så vet jeg ikke. Noen av problemene fra tidligere er der og i tillegg har jeg fullt opp med jobb. Men samtidig vil jeg ha henne i livet mitt, bare ikke et forhold akkurat nå. Hvordan kan jeg si det på en måte som ikke skuffer og samtidig ikke miste kontakten igjen? Anonymkode: 374bd...329
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men samtidig vil jeg ha henne i livet mitt, bare ikke et forhold akkurat nå. Som alle andre utilgjengelige menn.. hun har følelser for deg, la det til helvete ligge til du har bestemt deg Anonymkode: a7040...b0a 17 15
ESFP Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Nei, nei, nei.... Logg deg av alle datingsider og ikke logg deg på igjen før du kjenner at du har skikkelig lyst på en kjæreste. Rydd opp i problemene dine. Kjeder du deg eller blir ensom en kveld, så tar du kontakt med en venn eller familiemedlem. 13 1 11
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Så du skal holde henne varm og kun ta hensyn til deg selv? Der jeg kommer ifra har sånne et navn : Egoist. Anonymkode: 7ed54...494 12 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som alle andre utilgjengelige menn.. hun har følelser for deg, la det til helvete ligge til du har bestemt deg Anonymkode: a7040...b0a La det ligge? Hva mener du med det? Anonymkode: 374bd...329
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du skal holde henne varm og kun ta hensyn til deg selv? Der jeg kommer ifra har sånne et navn : Egoist. Anonymkode: 7ed54...494 Blir feil å si at jeg er egoist når jeg har hatt utfordringer som jeg har måtte ta tak i. Det er heller henne som er det som ikke lar meg ordne det, men heller trekker seg unna. Anonymkode: 374bd...329
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 Vil gjerne ha deg gående på vent noen måneder til - i tilfelle jeg plutselig vil ha forhold. Er det ok for deg? Anonymkode: db679...69f 16
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #8 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil gjerne ha deg gående på vent noen måneder til - i tilfelle jeg plutselig vil ha forhold. Er det ok for deg? Anonymkode: db679...69f Ja, jeg tenker at det er noe sånn jeg må si. Bare ikke akkurat de ordene.. Anonymkode: 374bd...329
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #9 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir feil å si at jeg er egoist når jeg har hatt utfordringer som jeg har måtte ta tak i. Det er heller henne som er det som ikke lar meg ordne det, men heller trekker seg unna. Anonymkode: 374bd...329 Lol. Nei. Du skal ha en godt etablert gjensidig relasjon om du skal "stå i det" med noen. Anonymkode: 6bc5d...c6d 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tenker at det er noe sånn jeg må si. Bare ikke akkurat de ordene.. Anonymkode: 374bd...329 Jeg køddet. Det var ironisk ment. Anonymkode: db679...69f 11 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #11 Skrevet 27. august 2023 Prøver igjen - nb leses ironisk Vil gjerne ha deg gående på vent i noen måneder til - i tilfelle jeg plutselig vil ha forhold (Føler meg ensom, det ikke skulle funke med den jeg fikk kobtakt med nå, jeg trenger en nødlanding, kjeder meg.... ] Seriøst råd Du burde vare slå opp så vedkomnende kan finne noen som er klare. Anonymkode: db679...69f 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #12 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Blir feil å si at jeg er egoist når jeg har hatt utfordringer som jeg har måtte ta tak i. Det er heller henne som er det som ikke lar meg ordne det, men heller trekker seg unna. Anonymkode: 374bd...329 Eh.. unnskyld, men er det hennes skyld at du ikke er klar? Dette er jo det reneste tøv. Du har jo problemer med å forstå hvordan en tilnærmer seg og behandler damer, evt kjæreste, og det er din jobb å sørge for å tilegne deg kunnskap og forståelse. Jeg synes du bør holde deg unna dating inntil du har ryddet i dine problemer. Noe sier meg at du har varige problemer som en date vil trenge en solid ryggrad til å håndtere Anonymkode: 45a99...9e3 9 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #13 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): La det ligge? Hva mener du med det? Anonymkode: 374bd...329 Jeg mener at du skal avbryte all kontakt og slutte fullstendig å date frem til du har bearbeidet det du sliter med, og er klar til et forhold. Sånn er det. Bare det at du trodde noen her seriøst foreslo at du skulle be henne vente, haha jaja.. Anonymkode: a7040...b0a 9 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #14 Skrevet 27. august 2023 Hold deg unna kvinner om du ikke vil inn i forhold! Anonymkode: 5b7b3...164 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #15 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tidligere i våres ble jeg kjent med en dame på en datingside. Vi fikk raskt en fin tone på mld og skrev sammen så å si hver dag. Jeg skrev morgenmld hver dag og hun fulgte opp og stilte spm og ønsket tydeligvis å bli kjent. Etter et par uker spurte hun om jeg ville ta samtalen videre utenfor appen og kanskje gå en tur sammen, noe vi også gjorde. Men samtidig som vi ble kjent skjedde det veldig mye på privaten (ikke relevant hva det var - men nok til at det ble for mye for meg). Så jeg ble kanskje litt utilgjengelig og svarte ikke like fort som tidligere. Dette reagerte hun på og lurte på hva som skjedde og hva jeg ønsket videre. Jeg sa det som det var; det er mye som skjer på privaten og at jeg ikke har overskudd til å gå videre med noen nå. Dessuten er det mye med meg som kan være en belastning og jeg vet ikke helt om hun er typen til å takle noe sånn. Hun respekterte det, men ble skuffa og brøt kontakten. Nå, 4 mnd senere har ting blitt enklere og vi har fått kontakt igjen. Nå har hun begynt å spørre om hva jeg ønsker videre og om jeg er på et sted i livet der det kan være plass til et forhold. For å være ærlig så vet jeg ikke. Noen av problemene fra tidligere er der og i tillegg har jeg fullt opp med jobb. Men samtidig vil jeg ha henne i livet mitt, bare ikke et forhold akkurat nå. Hvordan kan jeg si det på en måte som ikke skuffer og samtidig ikke miste kontakten igjen? Anonymkode: 374bd...329 Så sutrete og selvmedlidende du høres ut. Kvalitetsdamer holder seg langt unna slike som deg. Anonymkode: ddd1f...cae 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #16 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan jeg si det på en måte som ikke skuffer og samtidig ikke miste kontakten igjen? Anonymkode: 374bd...329 Dersom du ikke er klar for forhold, la henne gå. Ikke hold henne på gress og for narr som dette. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Blir feil å si at jeg er egoist når jeg har hatt utfordringer som jeg har måtte ta tak i. Det er heller henne som er det som ikke lar meg ordne det, men heller trekker seg unna. Anonymkode: 374bd...329 Vi har alle utfordringer. Det er alltid noe. Noe en ting er 'ferdig', så kommer det noe annet. Sånn er det. Med dette som unnskyldig blir du aldri klar for forhold! Anonymkode: 82e62...38c 12
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #17 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dessuten er det mye med meg som kan være en belastning og jeg vet ikke helt om hun er typen til å takle noe sånn. Dette må du da for helvete fikse selv, og ikke forvente en Florence Nightingale i livet ditt! Makan! Anonymkode: 65e71...254 7 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #18 Skrevet 27. august 2023 Kan du ikke bare ha et stort rødt flagg i dating profilen din? Anonymkode: db679...69f 8 1
Kalikalinka Skrevet 27. august 2023 #19 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du ikke bare ha et stort rødt flagg i dating profilen din? Anonymkode: db679...69f Som profilbilde, helst. 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #20 Skrevet 27. august 2023 Første gang du sa fra at du trengte tid, det var helt realt og ok. Men nå... nei, nå er det ikke hverken realt av deg eller ok. Om du ikke er klar for forhold, da bør du: 1. Holde deg borte fra datingsider. 2. Si rett ut at du ikke vil ha et forhold til henne. Hun har allerede ventet på deg i flere måneder, nå har du nye unnskyldninger - og ikke nok med det, du sier du ikke har tro på at hun vil takle dine utfordringer. Så du sier med andre ord at hun ikke er bra nok for deg. Da er det svært egoistisk av deg å holde på henne bare fordi du vil ha oppmerksomhet og ev. sex av henne. Kutt kontakten med henne om du ikke er så egoistisk som du fremstiller deg selv her! Og så holder du deg borte fra datingsider inntil du faktisk er klar for et forhold, slik at du ikke fortsetter å leke med andres følelser! Anonymkode: 25962...73c 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå