AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Forferdelig å våkne i dag med denne drømmen. Forstår ikke hvorfor jeg drømte det. Og klarer ikke få det ut av tankene. Anonymkode: c3ea8...75d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Man kan drømme det mest bisarre ting, jeg drømte engang at jeg hadde sex med onkelen min 🤮 Anonymkode: 4439e...a67 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Jeg hadde sex med broren min i en drøm jeg hadde. Våknet opp kvalm og lurte på hva i alle dager det var som feilte meg. Anonymkode: e47d5...a38
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 Vel, jeg drømte før min datter døde, samme dag at hun døde i magen. Og dessverre, etter tilfeldig sjekk så hadde hun fått vinger 😭😭... Husker den dagen enda, hvor jeg sa til mannen jeg trodde det bare var mareritt. Men så tok magefølelsen å hentet meg inn og ba meg reise inn på sjekk uten noe respons fra vesla og dessverre så hadde hun forlatt oss. Krybbedød i mors liv kom de til. Så man skal ikke undervurdere drømmer mange ganger, har jeg lært på en grotesk måte. Drømte også etter fødsel, om en baby, en levende baby. Og bryllup. Bryllup hadde ingen sammenheng annet enn jeg er gift. Men babyen viste seg å ha en sammenheng. For to måneder etter så drømte jeg at jeg var tilfeldig på ultralyd for følte meg dårlig og uvel, mannen var hjemme. Og der så de en liten gutt. Poenget er, var ikke gravid da faktisk. Og drømte samme drømmen noen dager etter. Januar tok jeg en sjekk hos fastlegen tilfeldig for følte meg så elendig form, feber, kvalm, svimmel og regelrett horibel og tappa for alt. Tenkte ikke tanken på baby på vei, nei. Fordi jeg ble alvorlig syk da jenta vår døde og hun lå død i magen og hadde noe forhøyede prøver lenge etter. Så trodde ting hadde utviklet seg værre. Men nei, der lå det en liten krabat. Med lange bein og bankende hjerte, 7 uker. Og oul så lå det en liten guttefant og det var ikke så veldig vanskelig å se for han viste frem sine edle juveler så far var jo stolt som en hane. Men samtidig litt rar fordi han hadde knapp på ei jente, mest sannsynlig fordi savnet etter jenta vår som døde fra oss. Og ønsket etter ei jenta da vi har plenum av gutter og ei jente til. Mens jeg er takknemlig for en prins, som jeg føler ble sendt til oss i vår dypeste sorg, men med sjelen til jenten vår med seg. Kanskje litt rart og overtroisk, men liker å tenke sånn ❤️🌹... Så igjen, man skal aldri undervurdere drømmer, magefølelse og vibber man føler på. For det er mer mellom himmel og jord om vi bare åpner oss opp for det 🌹🌹🌹 Anonymkode: cb29b...0b6 3
Daria Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Skjønner du alltid drømmene dine ellers...? Jeg drømmer de rareste, mest absurde ting stadig vekk; av og til er det åpenbart at hodet bearbeider ting, uten at det som faktisk skjer i drømmen har noen direkte relevans, men stort sett har det ingenting med virkeligheten å gjøre. Jeg har drømt om min egen og andres død, om fødsler og bryllup, om heftig sex med en kollega jeg ikke kunne fordra og jeg har hatt drømmer som har sittet i kroppen hele dagen. Felles for dem alle er at det ikke har vært noen som helst sammenheng mellom dem og ting jeg har sett, følt og opplevd hverken før eller etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå