Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig å aldri gå på do i løpet av en dag? Begynner å bli noen år jeg har jobbet med denne kollegaen nå. Vi jobber også tett med hverandre så hadde merket det om hun måtte gå på do. Det har aldri skjedd, ikke en eneste gang. Man skulle tro at når man ikke går på do i løpet av en hel dag, så samler det seg opp en del gass også. Men har aldri hørt henne prompe heller.

Anonymkode: 5f70e...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går nesten aldri på do i løpet av en arbeidsdag 😂 tisser før jeg drar hjemmefra, og tisser når jeg kommer hjem.

Det HAR skjedd at jeg har måttet gå på do, men vi snakker kanskje max 15 ganger i året

• Liker 15
Skrevet

Det er da også noe å legge merke til... spør kollegaen din da

Anonymkode: 35e0f...64f

• Liker 8
Skrevet

Folk er forskjellige.

• Liker 6
Skrevet

Kanskje fobi for fellesdoer.

Anonymkode: a3f73...e6c

• Liker 10
Skrevet
Hedda-78 skrev (1 minutt siden):

Folk er forskjellige.

Men man har jo et tarm og urinsystem i kroppen som fungerer veldig likt vil jeg påstå.

• Nyttig 3
Skrevet

Sånt legger jeg ikke merke til.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun har stomi?

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Kanskje hun har stomi?

Har lurt litt på det, men jeg tror ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men man har jo et tarm og urinsystem i kroppen som fungerer veldig likt vil jeg påstå.

Snodig det, med samboeren og meg fungerer totalt ulikt der☺️

Anonymkode: 7d4dd...972

• Liker 12
Skrevet

Rimelig spesielt å følge med på andres do vaner:overrasket: Noen har en selskapsblære andre ikke. Jeg går veldig skjeldent på do på jobb selv

Anonymkode: 7ab5b...ad9

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Kunne vært meg. Klarer meg fint en vanlig arbeidsdag uten å gå på do. Går på do da hvis jeg skal skifte bind/tampong. Men hun kanskje ikke hadde mensen eller blødde veldig lite. 

Anonymkode: cb5e2...b93

Skrevet

Før gikk jeg ikke på do på jobb, nå til nød om jeg må tisse. Jeg synes mennesker som bæsjer på jobb er merkelige, sånne dovaner har man vel hjemme? 

Anonymkode: 798df...a4f

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne fint gå 8-10 timer uten da jeg var yngre. Ingenting unormalt i det. Men veldig unormalt å legge merke til at en kollega ikke går på toalettet. Noe å henge seg opp i, og i tillegg skrive innlegg om på kg. 

Anonymkode: eacd7...cfa

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Før gikk jeg ikke på do på jobb, nå til nød om jeg må tisse. Jeg synes mennesker som bæsjer på jobb er merkelige, sånne dovaner har man vel hjemme? 

Anonymkode: 798df...a4f

Ikke alle kan styre når de må bæsje.

Anonymkode: ce447...250

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det skulle man tro, men sånn er det jo ikke. Noen er veldig regelmessige, og gjør nr to hver morgen klokka sju. Eller annenhver dag klokka 18. Eller etter hvert måltid. Eller noe annet. Mens noen er ikke regelmessige i det hele tatt. Noen blir påvirket av stress, fysisk aktivitet eller hva de spiser, andre ikke.

Noen drikker lite på morgenen, og tisser lite før senere på kvelden. Noen har festblære, andre tisser 17 ganger om dagen. 

Uansett, det er relativt creepy å holde orden på andre menneskers tissefrekvens, altså. Slutt med det.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Da tenker jeg at de får altfor lite væske i seg, og det er absolutt ikke sunt for noen! 

Anonymkode: e1205...056

• Liker 5
Skrevet

Jeg klarer fint å gå en hel arbeidsdag uten å gå på do. Aldri vært et problem til meg. Trur ikke jeg gikk på do på skolen heller. Jeg kaller det festblære. Går ikke på do når jeg var ut og drukket heller. 

Anonymkode: 88452...238

Skrevet
Hedda-78 skrev (1 minutt siden):

Det skulle man tro, men sånn er det jo ikke. Noen er veldig regelmessige, og gjør nr to hver morgen klokka sju. Eller annenhver dag klokka 18. Eller etter hvert måltid. Eller noe annet. Mens noen er ikke regelmessige i det hele tatt. Noen blir påvirket av stress, fysisk aktivitet eller hva de spiser, andre ikke.

Noen drikker lite på morgenen, og tisser lite før senere på kvelden. Noen har festblære, andre tisser 17 ganger om dagen. 

Uansett, det er relativt creepy å holde orden på andre menneskers tissefrekvens, altså. Slutt med det.

Er det creepy å faktisk legge merke til at en du deler kontor med aldri tisser? Det er da naturlig å legge merke til ting når man er sammen hele dagen, hele året…. Jeg legger merke til at kollegaen min aldri spiser i løpet av en arbeidsdag… Herregud jeg burde vært sperret inne siden jeg er jo helt gal 😱

Anonymkode: e1205...056

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kunne vært meg. Klarer meg fint en vanlig arbeidsdag uten å gå på do. Går på do da hvis jeg skal skifte bind/tampong. Men hun kanskje ikke hadde mensen eller blødde veldig lite. 

Anonymkode: cb5e2...b93

Jeg synes også det er rart at hun ikke må skifte tampong/bind. Mensproblemer har vi jo vært innom å snakke om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...