Gå til innhold

Later du av og til som at du ikke er hjemme, og lar vær å åpne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg i dag...kosa meg med rydding og podcast, i pysjen....gadd ikke åpne. vet det var mamma, og hun kommer bare med kritikk uansett....:) 

Anonymkode: 423f2...38f

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg åpner aldri for uanmeldt besøk. Det er min dør og mitt hjem - jeg åpner på mitt forgodtbefinnende, ikke andres. Liker de ikke det? Helt uproblematisk. Jeg liker den løsningen. 

Har du vurdert å grensesette din mor, ts? Det er helt ok å si til enhver person - også sin mor - at dersom de velger å snakke ned til deg eller kritisere deg så kommer du til å velge å ikke omgåes dem.

Anonymkode: 8a6de...0ed

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en av fordelene med dørklokke med kamera.

• Liker 2
Skrevet

Jeg åpner ikke dersom det er uvedkommende, da later jeg som jeg ikke er hjemme. Mine venner pleier alltid sende melding først. Eldre slektninger eller venner av barna ringer av og til på uventet, og disse åpner jeg alltid for - selv om det egentlig ikke passer ( har kamera på dørklokka). 

Anonymkode: 1015f...607

Skrevet

Alltid. Senest i dag. Aner ikke hva vedkommende ville. Så ham fra vinduet, antar han ville ha tak i mannen min som uansett ikke var hjemme. 

Skrevet

Har aldri åpnet døren om folk ikke er invitert eller varslet på forhånd. 

Anonymkode: f06be...fe2

Skrevet

Jepp, hele tiden. Åpner som regel bare om jeg venter besøk. Det er uansett bare dørselgere eller masete naboer.

Anonymkode: 2c296...419

Skrevet

Gadd ikke åpne for selgere som kom på døra igår. Vanligvis gjør jeg det men igår lå jeg sååå godt i tredje etasje. 

Anonymkode: 7d6e3...cc3

Skrevet

Ja, rett som det er 🙈 ungene åpner når de er hjemme men om de ikke er hjemme og jeg ser det er venner av dem kommer det an på både hva jeg gjør og hva jeg orker om jeg åpner for å si at bare jeg er hjemme ☺️

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har skjedd 😅

Skrevet

Pleier ikke åpne når det ringer på nei. Venner pleier jo å avtale på forhånd, men de uanmeldte besøkene har stort sett vært selgere/pengeinnsamling hvos de ikke tar nei for et nei, og jeg gidder ikke bruke tid på dem mer. Man må tross alt kunne slappe av og bestemme i sitt eget hjem. 

Anonymkode: 9968a...fa7

Skrevet

Som oftest åpner jeg ikke døren, bare en sjelden gang hvis jeg føler for det. Er det besøk så vet jeg på forhånd at de kommer (alle vet jeg ikke tar i mot uanmeldt besøk), og ellers er det mest selgere/tiggere som ringer på. Er det noe i sameiet, så vet jeg at styreleder ringer meg hvis det er viktig. 

Ringer det på inne, altså at det er noen av naboene i oppgangen, så åpner jeg hvis jeg tenker det er en av de normale naboene :ler:

Anonymkode: d1da8...c77

Skrevet

Yes. Spesielt på Halloween når jeg ikke gidder mer 😅

Anonymkode: 72a04...510

Skrevet

Nei herlighet hvorfor skulle jeg ikke åpnet? Det skjer ikke så ofte akkurat. Stua er godt synlig fra inngangspartiet og så det er lett å se at vi er hjemme :) 

Anonymkode: 2cdd9...e94

Skrevet

Jeg gidder ikke late som om jeg ikke er hjemme. 
Men med ringeklokke på døra så er jeg selektiv på hvem jeg gidder åpne for 😂

Dørselger, etc. de kan godt bare gå videre.

Skrevet

Alle kommer uanmeldt hos meg, har ingen vindu pp inngangssiden. En sjelden gang later som jeg er borte. Synes det er slitsomt at folk ikke sender på ei melding på forhånd. 

Anonymkode: d5889...ab9

Skrevet

Jeg ber folk om å sende melding før de kommer. Åpner av og til selv om jeg ikke vet hvem som står utenfor, og da er det som oftest dørselgere. 

Anonymkode: e0e84...437

Gjest Adobyen
Skrevet

Det er verre hvis de begynner å gå rundt huset og banke på vinduer 

Skrevet

Nei, det har jeg nok aldri gjort. Liker uanmeldt besøk her i huset.

Anonymkode: 5cc12...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...