AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Hei, jeg har mange ivf forsøk bak meg hos privat klinikk og 1 ivf forsøk i det offentlige. Jeg mistenker at eggene mine er av dårlig kvalitet da jeg får bare 1 og 2 på frys for hvert ivf forsøk. Har til nå ikke blitt gravid, og lurer på hva som skal til for å få donoregg fra det offentlige? Anonymkode: ddf9b...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 Fant denne artikkelen, nesten 1 år gammel. https://www.nrk.no/trondelag/st.-olavs-hospital-er-det-eneste-offentlige-tilbudet-for-eggdonasjon-_-sliter-med-a-skaffe-donorer-1.16076611 I følge den er det kun St.Oøavs hospital som tilbyr dette i Norge, og de har så få donorer at de må avvise nesten alle. De aksepterer kun ønsket om donor ved genetisk sykdom eller pga behandling for alvorlig sykdom. Og kun barnløse under 40. Virker dessverre som et veldig trangt nåløye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå