Gå til innhold

Joggesko i barnedåp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor med hvite (rene) joggesko til kjolen i barnedåp?😊 Er 30 år.

Har små barn så å løpe etter dem i hæler er ikke aktuelt🙈 evt. Tips til andre fine sko som passer i dåp? Som også er behagelig.

Anonymkode: bfa51...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er det innafor med hvite (rene) joggesko til kjolen i barnedåp?😊 Er 30 år.

Har små barn så å løpe etter dem i hæler er ikke aktuelt🙈 evt. Tips til andre fine sko som passer i dåp? Som også er behagelig.

Anonymkode: bfa51...f43

Ja det er fint og innafor😊

Anonymkode: 24f5b...c57

Skrevet

Ikkje det stiligste i heie verda*, men må du så må du ;) 

*noko du veit, sidan du oppretter tråd om dette

Anonymkode: d18b9...b44

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er innafor idag. For fem år siden ville jeg sagt nei, men det har blitt normalisert.

Anonymkode: 4501a...116

Gjest Msramkins
Skrevet

Absolutt innafor. Dersom dere skal ta litt fine, oppstilte bilder kan du jo evt pensko da - og joggesko utenom. Men ikke nødvendig dersom det er mye styr. 

Skrevet

Jeg ville hatt pensko (flate) i kirken og på bilder, men gått med rene, pene joggesko i selskapet etterpå

Anonymkode: 32fc8...586

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på hvor "formelt" selskapet er. Noen velger en hverdagslig ramme for festen, og da mener jeg det kan være ok. I en mer formell ramme, mener jeg nei

Anonymkode: d7b09...d16

• Liker 2
Skrevet

Nei, det finnes ikke innenfor. Bruk flate pensko i stedet.

Anonymkode: fcb81...6ef

• Liker 3
Skrevet

Var i dåp sist helg og svært mange brukte hvite rene joggesko. Tror også dåp er et av stedene med mest forståelse for dette med småbarn. ;) 

Anonymkode: 65d3f...f3d

Skrevet

Jeg pleier å bruke flate pensko. Jeg synes ikke det er noe krise å bruke joggesko, men er best med pensko.

Anonymkode: 8a183...170

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg pleier å bruke flate pensko. Jeg synes ikke det er noe krise å bruke joggesko, men er best med pensko.

Anonymkode: 8a183...170

Enig. Flate pensko vil man jo også kunne bruke til annet enn denne dåpen så sånn sett grei investering. 

Anonymkode: 65d3f...f3d

• Liker 1
Skrevet

Barnedåp er ikke så formelt, greit hvis de er rimelig nye og pene vil jeg si. Spesielt om man ikke er nærmeste familie som bror/ søster av foreldrene. 

Anonymkode: cb2a4...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...